pátek 7. května 2021

Přečteno ~ Duben 2021


Shrnutí měsíce:
Celkem přečteno knih: 13
Počet stránek: 4317 stran (nejméně kniha V pokušení: 237, nejvíce kniha Studie kouzel: 472)

Pro více informací o knížkách klikni na "Další informace" ↓

Název knihy: Pan Romantik
Autor: Leisa Rayven
Zhodnocení: Přiznám se vám, že jsem od knihy neměla nějak přehnaná očekávání. Proto mě překvapilo, jak skvělý a bravurně napsaný příběh se v této knize skrývá. Autorka má opravdu velký talent, protože kniha je přímo nabitá jiskrami mezi hlavními aktéry, až jsem si říkala, že ještě chvíli a budou muset hasit požár. Jejich příběh jsem si opravdu mimořádně užila. Charaktery jsou opravdu dobře napsané a zápletka se mi poměrně dost líbila. V textu je navíc spousta hlášek a vět, které vás - pokud máte romantickou dušičku - určitě chytí za srdce. Více se můžete dočíst v recenzi. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Drzý kravaťák
Autor: Vi Keeland, Penelope Ward
Zhodnocení: Ze začátku tato kniha rozhodně aspirovala na pět hvězdiček. Postavy jsem si hned oblíbila a užívala si tu jejich silnou chemii a hlavně nevymáchané tlamizny. Čím děj ale postupoval, tím začal trochu váznout. Přišlo mi, že se postavy začaly chovat úplně jinak než na začátku knihy. Hravost tam byla, ale pořád dokola omílaný strach ze vztahu mě už trochu nudil. Když to ale vezmu kolem a kolem, kniha svoje rozhodně splnila. Opět je hezky napsaná, a i když je to možná taková průměrnější kniha z tvorby Vi a Penelope, rozhodně není špatná a na několik hodin mě zabavila. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Neměli bychom
Autor: Vi Keeland
Zhodnocení: Vi Keeland je prostě sázka na jistotu! Opět velmi povedený příběh. Je sice fakt, že jsem od autorky četla lepší příběhy, tady možná trochu chyběla nějaká taková ta třešnička, která by tomu dala úplně ten 100% šmrnc, ale já jsem i přesto velice spokojená. Hlavní postavy mi byly opravdu sympatické, fandila jsem jim a čekala jsem, jak se vyvine jejich soupeření v práci. Upřímně, hodně jsem se nasmála u toho, jak si Annalise komentovala řízení, to bylo fakt roztomilé. "Dívám se do zpětného zrcátka. Zajíždím k chodníku. Parkuji." Opravdu pěkné počtení. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Důvodné pochybnosti
Autor: Whitney G.
Zhodnocení: Já tuto autorku opravdu zbožňuju! Co kniha, to vážně originál. Líbí se mi, že i když kniha vypadá na první pohled celkem tuctově, tak to autorka dokáže napsat tak neskutečně čtivě, že jakmile se začtete, nemáte šanci skončit dřív, než otočíte poslední stránku. Navíc knihu vždy nějakým způsobem ozvláštní. Tady se mi moc líbilo to právnické prostředí a vysvětlení právních pojmů na začátku každé kapitoly. Co se týče hlavních postav, Alyssa/Aubrey mi byla velice sympatická. Andrew mě z kraje dost rozčiloval. Až mi bylo za Aubrey nepříjemné, jak otřesně se k ní choval. Nakonec se čtenář dozví, jaké události ho k takovému chování vedly, a musím říct, že to teda rozhodně nebylo nic jednoduchého ani příjemného. V závěru mi ho tedy bylo poměrně líto a chápu, že to člověka dost změní. Recenzi na knihu si můžete přečíst zde. Já hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Zničená
Autor: Rachel Van Dyken
Zhodnocení: Tohle byla taková pěkná pohádka se silným a dojemným tématem k zamyšlení. Celkově je děj napsán takovou svižnou formou, kapitoly jsou poměrně krátké a střídání vypravěčů tomu dodává šmrnc. Jen mi tam prostě něco chybělo, nevím. Rozhodně nechci říct, že kniha není pěkná, ale na plný počet bodů to pro mě nebylo. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: V pokušení
Autor: J. D. Hawkins
Zhodnocení: V tomto žánru existují určitě lepší knihy, ale musím se přiznat, že se mi kniha poměrně dost líbila. Hlavní postavy mi byly sympatické, děj pěkně plynul, hezky se to četlo - no prostě je to taková příjemná oddychovka na večer. Velké plus dávám za to, že autorem takové knihy je muž a taky za zmínku postav z dalších knih autora, to mě moc potěšilo. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Vzdorující královna
Autor: Meghan March
Zhodnocení: Druhý díl ze série Mount trilogy, který byl opět skvělá jízda. Jen proč ta autorka píše ty knihy tak krátký? A proč píše takové konce, ze kterých vás málem trefí šlak? Okamžitě potřebuji stroj času, abych si mohla přečíst třetí díl. Tohle nám ta autorka přeci nemůže dělat. "Zatanči si se mnou, Lachlane. Zatanči si se mnou v Dublinu." Zbožňuju, když se i zvíře zamiluje. Skvělý! Na poslední díl se doslova už třesu. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Poskvrněná svatozář
Autor: Julie Johnson
Zhodnocení: Abych se přiznala, od knihy jsem měla trochu jiná očekávání, vzhledem k upozornění, které si na začátek připravila sama autorka. Nepřišlo mi, že bych zaznamenala nějak extra hodně sprostých slov, ani nějak extra hodně žhavého sexu. Buď mi chyběl kus knihy, nebo jsem (dle autorčiných slov) možná už tak zvrácená, že mi tam nic zvráceného nepřišlo. Nebo se taky máme co těšit v druhém díle, a to že já se teda těším! Každopádně, i přes to vůbec nejsem zklamaná, knihu jsem slupla jako malinu. Opravdu velice slibně zpracovaná pohádka z prostředí monarchie pro dospělé. Četlo se to úplně samo, až mě mrzelo, že byl tak rychle konec. Jsem moc zvědavá, jak se Emilia vypořádá s vládnutím, do kterého byla hozena úplně nečekaně, jako do vody bez záchranné vesty. Ach, a ten její vztah s Carterem. Už teď jsem z toho absolutně nadšená - taková ta zakázaná láska, to já můžu. Celou recenzi si můžete přečíst zde. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Studie kouzel
Autor: Maria V. Snyder
Zhodnocení: Úžasný! Děj se nám v druhém díle přesunul do úplně jiného světa a do jiné roviny. Bylo zde o hodně více magie a taky poměrně drsná hlavní zápletka. Valeka bylo v tomto díle zoufale málo! Snad se dočkáme tedy v příštím díle. Každopádně Jelena je skvělá hlavní postava. Svá, tvrdohlavá, zdatná. A co podle mě knize dodalo největší šťávu? Ty rozhovory s koňmi! To bylo přímo boží. Jablíčko? Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: P.S. Líbíš se mi
Autor: Kasie West
Zhodnocení: Kniha je sice určená pro mladší cílové publikum, ale přiznám se, že v rámci odpočinkové četby po této literatuře velmi ráda sáhnu. Autorka totiž píše opravdu velice čtivě, děj má hlavu a patu, ale zároveň nemusíte čekat nic složitého, nad čím by se vám zavařily mozkové závity. Hlavní postavy byly velmi sympatické a celkově se jedná o opravdu milou knížku, která vám určitě vykouzlí úsměv na tváři. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Neopouštěj mě
Autor: Laura Kneidl
Zhodnocení: Po tom, jak skončil první díl, jsem se už nemohla dočkat druhého dílu. A jsem opět nadšená! Autorka píše opravdu poutavě a čtivě. Příběh jsem doslova hltala a modlila se, aby jen tak neskončil. Hlavní postavy mi byly poměrně dost sympatické. Se Sage jsem velmi soucítila, protože to, co se jí stalo, bylo skutečně strašné. Každopádně ten konec si dle mého názoru zasloužil trochu víc. Doufala jsem, že se ještě víc dozvíme o tom, jak to dopadlo s Alanem. V epilogu jsem doufala, že se také dozvíme více o ostatních postavách, i když samozřejmě kniha nebyla primárně o nich. Nicméně i přesto hodnotím 5 hvězdičkami z 5. Celou recenzi si můžete přečíst zde.

Název knihy: Mezi krásou a ošklivostí
Autor: Bryn Greenwood
Zhodnocení: Přiznám se, že tato kniha mi hodně uvízla v hlavě a dlouho jsem přemýšlela, co si o ní mám vůbec myslet. Na jedné straně tu máme silné téma, jak hluboce nás může poškodit rodina a prostředí, ve kterém jsme nuceni vyrůstat. Malá Wavy si vlastně vůbec neužila své dětství, protože od malička fungovala ve světě jako dospělá. Byla nucena vidět a zažít věci, které by dítě jen tak vidět a zažít nemělo a starala se o mladšího bratra. Na druhé straně se objeví i něco pozitivního, když se pak na scéně objeví Kellen. O Wavy se hezky stará a ta celá pookřeje. Vše je hezké jen do chvíle, kdy už si nejste vůbec jistí, jestli je to ještě krása nebo opravdu šílená a zvrácená ošklivost. Člověk nikdy neví, kdy potká svou spřízněnou duši, člověka, ke kterému vaše duše přilne jako k nikomu jinému. Ale nic to nemění na faktu, že Wavy byla dítě a mě to přišlo prostě strašně nenormální. Každopádně kniha je napsaná opravdu úžasně. Skvělé bylo i to střídání pohledů různých osob, takže měl čtenář prostor se do děje vžít ze spousty stran a pochopit celý obraz. Název knihy skutečně sedí do posledního puntíku. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Dopisy ztraceným
Autor: Brigid Kemmerer
Zhodnocení: Humbuk kolem této knihy mě, přiznám se, trochu minul. Na autorku jsem narazila díky knihám ze série Temné a osamělé prokletí, takže tuto knihu mohu hodnotit bez nějakého prvotního vysokého očekávání. A musím říct, že i přesto, že je kniha určena pro mladší čtenáře, tak jsem si ji mimořádně užila. Kniha řeší poměrně závažná a smutná témata, ale přesto je napsaná příjemně čtivou formou. Vůbec jsem ji nemohla odložit. Sice bych si představovala ještě malinko větší jiskru mezi hlavními aktéry, ale nemohu si stěžovat, obě hlavní postavy jsem si oblíbila a jejich příběh si užila. A velká pochvala za pěknou obálku. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

 
Zdroj obálek knih - www.databazeknih.cz

A jsme u konce, vážení.
Jaké knihy jste v poslední době četli vy? Pochlubte se mi v komentářích. :-)

6 komentářů:

  1. Nečetla jsem ani jednu z těchto knih, ale hodně bych si chtěla přečíst Důvodné pochybnosti. Knihy od Whitney G. mám moc ráda. Jinak jsem toho taky dost přečetla. Článek teprve připravuju.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. wow, pěkný počet :) nečetla jsem nic, ale Studie kouzel zní dobře :) zkusím se podívat na první díl a uvidíme, zda to přibyde na můj seznam :)

    OdpovědětVymazat
  3. No opravdu parádní měsíc jsi měla na tolik knih. :D Dopisy ztraceným jsem někde v půlce, jako je to zatím pěkná kniha, ale uvidíme jaké hodnocení nakonec dám. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Taková shrnutí mám moc ráda. No, žádnou z knih neznám. Moc pěkný článek, dobře napsané recenze. Některé knihy mě celkem zaujaly, tak asi dohledám a pořídím, abych si je mohla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné shrnutí měsíce. Vybrala bych si. 🙂
    Můj duben byl slabý, přečetla jsem jen dvě knihy - historický román V bouřlivých časech, což bylo opravdu dobré čtení, potom jsem sáhla po thrilleru Chladná jako led, který mě zklamal a nevím, jestli krom dvou knih budu od autorky ještě něco číst.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné shrnutí. :) Stihla jsi toho přelouskat hodně, já žádný ze zmiňovaných titulů sice nečetla, ale Dopisy ztraceným mě lákají. :)

    OdpovědětVymazat