neděle 21. srpna 2022

Knihy, relax & víno od vinoodbodlaku.cz

 Krásný den všem,

nevím, jak u vás, ale u nás dnes pěkně prší. Je tedy ten správný čas k nicnedělání. Jen tak si vytáhnout dobrou knížku, pustit si dlouho odkládaný seriál nebo film a dát si pěkně skleničku dobrého vína. Ne, teď se opravdu nelekejte, nejsem žádná nezodpovědná matka. Ačkoliv i tak ta možnost dát si sklenku dobrého vína pořád platí.


Já osobně mám pohodičku s vínem naprosto spjatou. Než jsem otěhotněla, ráda jsem si o víkendu vínečko rozdělala, například právě ke knize nebo k nějakému filmu. V těhotenství jsem se samozřejmě musela s vínem rozloučit. Teď budou synovi 4 měsíce a jelikož jsem kojící matka, tak je pro mě zatím alkohol stále zapovězený. Takže, když jsem dostala nabídku na spolupráci od www.vinoodbodlaku.cz, bylo mi neskutečně líto, že musím odmítnout. Tedy do doby, než jsem zjistila, že mají v nabídce i nealkoholická vína.


Upřednostňujete bílé, červené, či růžové? Sladké, polosladké, polosuché, suché? Klasické, perlivé či šumivé? Nebo máte úplně jiný, speciální požadavek, jako například já na nealkoholické víno? To vše a ještě víc naleznete právě na eshopu www.vinoodbodlaku.cz. Naleznete zde nepřeberné množství vín, stačí si tedy jen vybrat, co vám chutná. Co mě zaujalo je, že eshop má i vlastní podcast o vínu s názven Vínocast. Co se týče vína, tak já si z nabídky vybrala tedy již zmíněná nealkoholická vína - bílé, červené a růžové.


Jako první jsem ochutnala bílé nealkoholické víno Revine, které jsem si vychutnala při čtení knihy Holka přes palubu od Tessy Bailey, na kterou chystám recenzi (ale nějak teď s mimísem nestíhám). Nealkoholické víno Revine vyrábí pan Miloš Michlovský. Určitě nečekejte, že nealkoholické víno má stejnou chuť jako klasické víno. Chuť je spíš taková sladší, svěžejší, ovocnější. Mně víno moc chutnalo vychlazené z lednice. V těch šílených vedrech to bylo opravdu skvělé osvěžení.


Jako druhé jsem vyzkoušela červené nealkoholické víno Revine. Přiznám se, že červené víno raději piji v zimě, protože je na mě takové hutnější. Tohle vínečko jsem si užila při sledování nové řady seriálu Virgin River, a také mi s jeho ochutnáváním pomohli moje mamka a její manžel. Shrnutí? I toto víno samozřejmě nechutná úplně jako klasické víno. Ale opět bylo skvěle osvěžující. Všem nám moc chutnalo, i když chuťově je trochu trpčejší, přesto s ovocným nádechem.


Jako poslední jsem si nechala růžové víno. A musím říct, že mi toto víno chutnalo z těch třech i nejvíce. Mělo příjemnou svěží ovocnou chuť. Pokud tedy z nějakého důvodu nemůžete konzumovat alkohol, ale chytla by vás nějaká slina :-), tak určitě tyto vína vyzkoušejte. My máme příští týden oslavu, tak si hned objednám další, protože kromě mě, kojící matky, ho využijí třeba i ti, kteří se na oslavu dopraví autem, tak aby si taky mohli posedět se sklenkou. Určitě je to skvělá alternativa.

Moc děkuji www.vinoodbodlaku.cz za poskytnutí těchto nealkoholických vín.

A co vy? Pijete víno? 
Znáte eshop www.vinoodbodlaku.cz?

28 komentářů:

  1. Kéž bych pila víno, ale bohužel, nebo možná bohudík :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já celkově žádný alkohol nepiju, ale tahle alternativa se mi hodně líbí. Jejich e-shop vůbec nepoznám. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě podívej, mají opravdu velmi široký výběr :-)

      Vymazat
  3. Tak to zní skvěle. :) Nealko víno jsem pila jednou a do té doby jsem vůbec netušila, že něco takového existuje. :) Sama si raději dám alko verzi, ale např. pro řidiče, nebo abstinenty je tohle skvělá volba. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky vůbec netušila, že něco takového existuje. Tak jsem příjemně překvapená. A přesně jak píšeš, já bych taky radši alko verzi, ale když není možnost si alkohol dát, tak je fajn dát si tuto variantu.

      Vymazat
  4. Já na víno moc nejsem, ale jejich nealkoholickou variantu jsem už taky ochutnala a mile mě překvapila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Já piju víno jen příležitostně, nealkoholické jsem ještě neměla, ale zní to dobře. Ráda vyzkouším. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Já moc na víno nejsem :). A neboj, u kojení si skleničku vína klidně můžeš dát, do MM jde minimum :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vím, ale já jsem na tohle extrémně pečlivá. Radši to teď oželím a dám si nealko, pít alko budu zase potom, až přestanu kojit :-)

      Vymazat
  7. Víno mám moc ráda, to nealkoholické jsem zatím ještě nějak neměla možnost ochutnat. Zkoušela jsem akorát nealko Bohemku a ta byla fajn, takže věřím, že i nealko víno bude :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nechutná to úplně 100% jako klasické alkoholické víno, ale chuťově mě to opravdu příjemně překvapilo.

      Vymazat
  8. Nealkoholické víno? Tím pro mě víno úplně ztrácí význam, takže asi nic pro mě. :D :D Mě by ale spíš zajímalo, odkud jsou šaty na fotce? Vypadají naprosto topově! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je fakt, že pak víno ztrácí smysl, ale pro mě jako matku na mateřské i nealko víno udělá pořádný mejdlo. Hned mám pocit, jako bych si dala normální vínečko.

      Jinak děkuji za pochvalu šatů, mám je z eshopu andzela.cz

      Vymazat
  9. Nealko víno jsem teda nikdy nezkoušela :D ale zaujala mě ta kniha, takže se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K té recenzi jsem se zatím nějak pořád nedostala, snad to brzy napravím :-)

      Vymazat
  10. zajímavé :D po pravdě by mne nenapadlo, že existuje nealko víno :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak musím říct, že vypadají skvěle, miluji u svého oblíbeného lambrusca tu pěnu nahoře a tady ji vidím u nealkoholického vína! Škoda že jsem o něm nevěděla když jsem byla těhotná :-) jinak, nevíš z jaké odrůdy se vyrábí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě ráda, že jsem na to přišla aspoň teď, když kojím. Jinak na jejich webových stránkách píší, že se vyrábí z odrůdy Cuvée.

      Vymazat
  12. Víno mám rada, ale musí byt bílé a polosladke :D vůbec jsem nevěděla, ze existují i nealkoholicke. Dobre vědět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vždycky pila převážně bílé a suché. Co o to, sladké mám taky samozřejmě ráda, jenže to pak člověk kolikrát pije jak limonádu a to pak vůbec nedopadá dobře. Nealko verze se určitě může někdy hodit :-)

      Vymazat
  13. Wow, to jsem ani netušila, že mají v nabídce i nealkoholické vína 😀. Přiznám se, že mě bohužel víno nechutná..

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna nedávno mi od této značky také přišla zásilka. A jelikož jsem těhotná, tak mě moc potěšila právě nabídka nealkoholických vín, na které jsem velmi zvědavá. ;-)

    OdpovědětVymazat