úterý 27. dubna 2021

Recenze ~ Leisa Rayven - Pan Romantik


Název knihy: Pan Romantik
Autor: Leisa Rayven
Název série: Mistři lásky
Díl v sérii: 1. díl
Nakladatelství: Red
Rok vydání: 2021
Počet stran: 392 

O čem kniha je: "Paul Riley je, stejně jako jeho alter ego Pan Romantik, trošku jiný společník. Žádný sex, jen dokonalé schůzky, kvůli kterým stojí za to i zemřít… Chcete miliardáře, zlobivého kluka se zlatým srdcem nebo sexy motorkáře? Paul to umí zařídit. Přitom si ale velmi pečlivě střeží své soukromí. Na scénu ale přichází investigativní novinářka Eden Tateová. Když se k ní donesou zvěsti o Panu Romantikovi, je rozhodnuta odhalit jeho skutečnou identitu, proslýchá se totiž, že dokáže i obírat osamělé paničky o jejich jmění. Paul se zoufale snaží zůstat v anonymitě, a tak Eden vyzve, aby s ním šla třikrát na rande. S podmínkou, že pokud se do něj nezamiluje, může s jeho svolením celý příběh zveřejnit. Pokud jeho kouzlu podlehne, ze sólokapra nebude nic. Cynická Eden nepochybuje, že jeho rolím odolá, ale když se Paul přizná, že se do ní zamiloval, Eden se musí rozhodnout, jestli jí tenhle profesionální lhář říká pravdu, nebo se jí jen dalším hereckým výkonem snaží zabránit ve zveřejnění celého příběhu."

- oficiální anotace z www.databazeknih.cz

Pro pokračování klikni na "Další informace" ↓



Moje hodnocení: Pan Romantik, tak zní název prvního dílu z duologie Mistři lásky od australské autorky Leisy Rayven. Nemusíte mít však strach z otevřeného konce, milé čtenářky, díly na sebe úplně nenavazují. Takže si s přehledem můžete tuto novinku a první díl beze strachu vychutnat. 

Hlavní hrdinkou příběhu je cynická novinářka Eden Tateová, která věří všemu možnému, jen v lásku zrovna dvakrát ne. V práci je Eden celkem nespokojená, protože ač je novinařina její velký sen, její šéf ji bohužel nepustí k ničemu zajímavému a hlavně důležitému, takže zveřejňuje jen ubohé a nezajímavé články - až do dne, kdy jí šéf začne hrozit vyhazovem. Jenže Eden má pěkného sólokapra v rukávu, takového, který si ani její šéf nenechá proklouznout mezi prsty. Od své sestry se totiž Eden dozvěděla o muži - společníkovi, kterého si bohaté dámičky najímají na dokonalé, perfektní schůzky. Žádný sex, jen skvělá rande, čirá romantika a herecké role dle vašeho charakteru a tužeb. Můžete zažít, co si jen budete přát. Jenže Pana Romantika není rozhodně jednoduché najít a domluvit si s ním schůzku. Své klientky si totiž hodně pečlivě vybírá. Když se Eden konečně podaří se s Panem Romantikem spojit, dostane se jí zajímavé nabídky. Tři schůzky. Pokud se však Eden do Pana Romantika zamiluje, musí od svého článku upustit. Co se však ale stane, pokud je láska oboustranná? Je to vůbec pravda? Nebo jen herecký výkon a chladná vypočítavost ze strany Pana Romantika?

"Je mi líto, že vás musím vyvést z omylu, slečno Tateová, ale ta takzvaná droga, ze které jste tak nabuzená, jsem já."

Přiznám se vám, že jsem od knihy neměla nějak přehnaná očekávání. Proto mě překvapilo, jak skvělý a bravurně napsaný příběh se v této knize skrývá. Autorka má opravdu velký talent, protože kniha je přímo nabitá jiskrami mezi hlavními aktéry, až jsem si říkala, že ještě chvíli a budou muset hasit požár. Jejich příběh jsem si opravdu mimořádně užila. Charaktery jsou opravdu dobře napsané a zápletka se mi poměrně dost líbila. V textu je navíc spousta hlášek a vět, které vás - pokud máte romantickou dušičku - určitě chytí za srdce. 

"Tvrdím, že každý je svým způsobem netvor, a ani já nejsem výjimka."


Knihu tedy hodnotím jako velmi příjemné překvapení. Pokud toužíte po četbě, kterou si pěkně užijete, zažijete skvělou romantiku a zároveň si i odpočinete, určitě vám ji mohu s čistým svědomím doporučit. Obálka knihy se mi poměrně líbí, nicméně nenechte se zmást. V originální verzi, která se nazývá Mister Romance, se hlavní postava Pana Romantika jmenuje Max. V českém vydání se jmenuje Paul. Na některých obálkách knihy je tedy drobná chybka, ale taková maličkost určitě nezkazí zážitek z opravdu pěkné a milé knihy. 

"Netuším, jak se k tobě mohl chovat, jako bys byla neviditelná. Když jsem s tebou, jsi to jediné, co vidím." 


Hodnocení: 5 hvězdiček z 5🌟

Zdroj knižní obálky - www.databazeknih.cz
Zdroj fotek v koláži - www.pinterest.com

7 komentářů:

  1. Knihu mám taky a budu si ji muset co nejdřív přečíst. :) Protože jak vidím, je skvělá. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu jsem si už taky chtěla přečíst, ale nakonec jsem si vybrala jinou. Tak snad příště.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. o knize jsem slyšela, ale nechystám se na ni :) kamarádka ji minulý týden dočetla a také se jí moc líbila, jsem ráda, že i tobě :)

    OdpovědětVymazat
  4. To by nemuselo být vůbec špatné... Možná si časem takovou milou odpočinkovou knížku taky přečtu. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. To je zvláštní, že se jmenuje jinak v originální a jinak v české verzi. ?!
    Musím říct, že mě kniha docela láká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to je z toho důvodu, že on se podepisuje vždy iniciály - P. R. jako Paul Riley a ony mu ty dámy (jeho klientky) kvůli tomu přezdívají Pan Romantik. V originále je to Mister Romance a postava se jmenuje Max Riley, takže se podepisuje M. R. Taky mi to vrtalo hlavou, tak jsem to hned koumala, jak je to možné, ale je to z důvodu překladu, aby to dávalo smysl i u nás v češtině - tak to překladatelka vymyslela náhodou dobře. :-)

      Vymazat
  6. O existenci knihy jsem neměla nejmenší tušení, ale obsah nezní špatně... docela jsi mě nalákala! :)

    Ela
    Me In Many Ways

    OdpovědětVymazat