sobota 1. října 2022

Přečteno ~ Září 2022


Shrnutí měsíce:
Celkem přečteno knih: 10
Počet stránek: 3582 stran (nejméně kniha Než jsme se odcizili: 288, nejvíce kniha Polib mě: 448)

Pro více informací o knížkách klikni na "Další informace" ↓

Název knihy: Než jsme se odcizili
Autor: Renée Carlino
Zhodnocení: Nádherný příběh o dvou spřízněných duších, které se spřátelili na univerzitě, zamilovali se do sebe, ale osud (a taky zákeřné činy jiné osoby) jejich cesty rozdělil. Nakonec se setkají po 15 letech. Pro mě to bylo opravdu krásné, ale neskutečně dojemné čtení. Těžko říct, jak by se život hlavních hrdinů vyvíjel, kdyby se jejich cesty nerozešly. Každopádně já věřím v to, že spřízněné duše se vždycky najdou, za všech okolností. Jsem si jistá, že takový příběh se může odehrát i v reálu. Moc pěkné to bylo, a proto hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Krása mezi námi
Autor: Cory Anderson
Zhodnocení: Přiznám se, že mě kniha navnadila svojí obálkou, která na mě působí spíš trochu jako do fantasy stylu. Ale fantasy příběh opravdu nečekejte. Kniha je dost srdceryvná, čtenář opravdu nestačí žasnout, co hlavní hrdinové musí prožívat. Až si říkám, jak jsem šťastná za svoji rodinu. Kniha se mi dobře četla, ale stejně s ní nejsem nějak úplně ztotožněná. Možná mi tam chybělo více popisu i stran toho, jak se hlavní postavy cítí. Třeba ta jejich zamilovanost, tu jsem z toho absolutně necítila, ač to teda nebylo hlavní téma knihy. Kapitoly byly dost krátké, úderné, možná i jak to bylo psané ve 3. osobě, nevím no. A asi jsem tady jediná mimo, ale já se přiznám, že jsem ten konec prostě nepochopila. Hodnotím proto 3 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Vše, co k tobě cítím
Autor: Nora Welling
Zhodnocení: Příjemná a oddychová kniha. Na rozdíl od dalších německých autorek je tato spíše pro starší čtenářky. Španělsko, koně, dobré jídlo, jižanský temperament a láska. Já jsem spokojená. Celou recenzi na knihu si můžete přečíst kliknutím zde. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Polib mě
Autor: Stella Tack
Zhodnocení: Na knihu jsem se velmi těšila, ale bohužel nejsem úplně nadšená. Začátek se jevil více než slibně, skvělý rozjezd, úžasně napsáno, ani mi nepřišlo, že je to od německé autorky. Čím víc jsem ale v ději postupovala, tím míň mě to bavilo. Děj se chvílemi táhl, hlavně ty kapitoly, kdy chodili pouze na ty přednášky. Přišlo mi to strašně nedotažené a nedomyšlené. Výuka jim pořád odpadávala a evidentně jediné přednášky byly z literatury, biologie a kurzy herectví, což mi zní jako vyloženě náročné studium :-D. Hlavní hrdinka je dívka z bohaté rodiny, zvyklá, že jí někdo pořád hlídá, a pak se tady chovala, jako kdyby měla ochranku poprvé v životě. Někdy jsem si říkala, že je snad úplně blbá. Taky to její věčný zakoktávání a zakopávání, nevím, jestli to mělo být jakože roztomilé, mně to tak teda vůbec nepřišlo. Ryan se mi zdál lepší, i když je fakt, že to byl teda taky bodyguard za všechny prachy, hlavně že na to strašně dlouho trénoval, v 19 letech :-D. Slow burn romantiku zbožňuji, ale v této knize mě spíš otravovala, protože jsem z té knihy nějak moc tu chemii necítila. Ke konci se to zase začalo rozjíždět a četlo se to hned lépe, ale epilog mě taky nijak nepřesvědčil o úžasnosti tohoto díla. Jako takhle, nejhorší to nebylo, ale nějak extra dobré taky ne. Proto hodnotím 3 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Poslední song
Autor: Nicole Böhm
Zhodnocení: Tohle byl opravdu velice povedený příběh. Skvěle napsáno, četlo se to skoro samo, zajímavě zpracováno - ač se téma může jevit ohraně, tak to autorka zpracovala opravdu moc dobře. Je zajímavé sledovat, když se někdo snaží prorazit ve světě showbusinessu. Riley i Julian byli moc zajímavé hlavní postavy, oba mi byli moc sympatičtí. Sedlo mi i to, že hlavní postavy byly o něco starší, ne jen nějací studenti, kteří si dají letmou pusu. Tady to pořádně jiskřilo, a to já opravdu můžu. Moc hezké to bylo. Celou recenzi na knihu si můžete přečíst kliknutím zde. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Dej šanci mně
Autor: Whitney G.
Zhodnocení: Téma knihy je teda naprosto a totálně otřepané, něco podobného jsme četli asi všichni už několikrát, ale musím uznat, že se to zase četlo úplně samo. Jedná se o friends to lovers romanci, kdy chlap radí nejlepší kámošce, jak randit a balit jiné chlapy, ale nakonec se zamilují do sebe. Je ale fakt, že Whitney má dar to napsat tak čtivě, že jsem měla opravdu problém se od knihy odtrhnout. Prostě a jednoduše se mi to fakt líbilo, a proto hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Dokonalá hra
Autor: Vi Keeland, Penelope Ward
Zhodnocení: Ústřední dvojici jsem tedy absolutně nezáviděla situaci, ve které se ocitla. Kniha se ale četla opět příjemně, jak jsme od Vi a Penelope zvyklí. Čtenář nemůže čekat žádnou vrcholovou literaturu, ale příjemný a oddychový romantický příběh s dávkou erotiky. Já osobně měla několik výhrad k textu/překladu (nevím, zda to byla vina autorek či překladu), ale jednou byla Presley (hlavní hrdinka) bývalá žena, podruhé bývalá snoubenka. A co si budeme povídat, ten model na české obálce se mi prostě nelíbí. Originální obálka knihy se mi zdá o dost lepší. Každopádně to knize neubírá na čtivosti. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Hypotéza lásky
Autor: Ali Hazelwood
Zhodnocení: Tak tohle byla přímo skvělá kniha. Zajímavé a netypické prostřední vědecké obce a absolutně rozkošný hlavní pár. Olive měla skvělý smysl pro humor a Adam, no ach jo, to byl fakt takový drsný a přímý cukrouš. Panovala mezi nimi naprosto dokonalá chemie. Čtení mi absolutně sedlo a až příští rok na jaře vyjde kniha i v češtině, tak si ji přečtu znovu. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Ramsay
Autor: Mia Sheridan
Zhodnocení: Mia Sheridan je moje velice oblíbená autorka, takže na její novou knihu jsem se těšila jak na Vánoce. A jsem zase spokojená. Ano, není to Archer nebo další z mých oblíbených, ale i tak jsem si knihu užila. V rámci možností, samozřejmě. Nebyla by to totiž Mia, aby nezakomponovala taky nějaké to těžké téma. A že tady toho nebylo pomálu. Když Brogan donutil Lydii, aby obsluhovala na té jeho zahradní párty, normálně mně z toho bylo až nevolno od žaludku, jak mi to za ní bylo líto. Když opomenu to těžké téma, tak to byla ale i krásná romantika. Knihu jsem měla přečtenou opravdu raz dva, a proto hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Skandální titulky
Autor: L. J. Shen
Zhodnocení: Téma knihy nebylo ničím originální a autorka se docela držela při zemi i s jejími otřesnými charaktery (tady to ještě docela šlo, umí to rozhodně hůř), ale stejně jsem to zase slupla jako malinu. Takže si nemůžu na nic stěžovat. Chemie mezi hlavními postavami byla skvělá, Célian to absolutně neuměl s city, ale co bychom chtěli od člověka, kterému neprojevili lásku ani vlastní rodiče. Judith mi byla sympatická, s těmi svými barevnými chucksy, kterými vyjadřovala svoji náladu. Některé hlášky, jako Kapitán Dobroser a Lord Voldezmrd mě vyloženě rozesmály. Sečteno podtrženo, byla to pěkná romanticko-erotická oddychovka, a proto hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Zdroj obálek knih - www.databazeknih.cz

Přečteno za září je kompletní. A co jste v září přečetli vy?

11 komentářů:

  1. Určitě bych zkusila ten Poslední song, ale nejvíc mě láká Než jsme se odcizili.
    Já za září dočetla thriller Vdova - kniha se mi líbila, přečetla román pro mládež Bez dechu - dobře se to četlo, ale za mě je to kniha opravdu pro mládež. A nakonec jsem stihla půlku detektivky A pak nezbyl žádný. Sice už jsem několikrát viděla film, ale i tak si to čtení užívám. Je to skvělé. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Ze zmíněných knih jsem četla Než jsems se odcizili, která ve mě zanechala silné emoce. :) Na Vše, co k tobě cítím se v budoucnu chystám.

    OdpovědětVymazat
  3. Právě čtu Polib mě a zatím mám z knihy dobré pocity. Chystám se na Poslední song, na který se moc těším. A mega moc se těším na Hypotézu lásky :3 Ta je zatím jen ve slovenském překladu, pokud se nepletu?

    OdpovědětVymazat
  4. Četla jsem Než jsme se odcizili a byla jsem příjemně překvapená, mám v plánu si ji za nějakou dobu přečíst znovu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Super seznam, stihla jsi toho hodně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc mě zaujala Hypotéza lásky :) já se začátkem školy skoro přestala číst, protože jsem knihy vyměnila za studie a učebnice :D

    OdpovědětVymazat
  7. přečetla jsi krásný počet knih :) já za září nepřečetla ani jednu knihu, ale třeba v říjnu to přijde :)

    OdpovědětVymazat
  8. Opět jsi toho přečetla opravdu hodně. Z tvého výběru znám jen krásný příběh Než jsme se odcizili. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Než jsme se odcizili jsem četla kdysi a byla to hodně dobrá kniha! :) Četla jsem ještě Polib mě a na to jak jsem se na ní těšila, tak teda nic moc :D

    OdpovědětVymazat
  10. Bohužel ani jeden název knihy mi nic moc neříká ale už si přidávám na seznam, co bych si dál mohla přečíst:)) takže super!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Knížky od Whitney G. mě zatím nezklamaly, budu muset vyzkoušet i tuto😃

    OdpovědětVymazat