úterý 6. dubna 2021

Přečteno ~ Březen 2021

 Krásné úterý všem,

máme tu nový měsíc, proto je čas se podívat na shrnutí přečtených knih za měsíc předchozí - tedy za měsíc březen. Je opravdu znát, že to byl dlouhý měsíc, protože přečtených knih mám opravdu hromadu. Až si říkám, jestli dělám jako vůbec něco jiného, než jen čtu? Smích. No, pojďme tedy na to.

Shrnutí měsíce:
Celkem přečteno knih: 16
Počet stránek: 5651 stran (nejméně kniha Aspoň trochu normální: 200, nejvíce kniha Krev a med: 464)

Pro více informací o knížkách klikni na "Další informace" ↓

Název knihy: Zavržený
Autor: Becca Fitzpatrick
Zhodnocení: Knihy s andělskou tématikou mám poměrně ráda, proto když jsem narazila na tuto sérii, s chutí jsem se pustila do čtení prvního dílu. Bohužel to nebylo úplně to pravé ořechové, protože mi moc nesedl styl, jakým je kniha napsána. Hlavní hrdinka Nora je ke všemu extrémně nesympatická. Ve většině případů měla úplně nepochopitelný reakce a tu její lásku s Patchem jsem jim taky moc nezbaštila. Přišlo mi, že tam chyběla víc nějaká ta chemie a jiskra. Já ji z toho prostě nějak necítila. Když to tak vezmu, dost věcí mě na knize hrozně štvalo, ale zároveň nemůžu upřít to, že to bylo poměrně čtivé. Možná, až se budu hodně nudit, tak se pustím i do dalších dílů. Hodnotím 3 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Krev a med
Autor: Shelby Mahurin
Zhodnocení: Abych se přiznala, už jsem se tohoto druhého dílu ze série Holubice a had nemohla dočkat, protože jsem si Reida i Lou - hlavní postavy příběhu - velmi oblíbila. Nicméně ze začátku jsem měla opravdu problém se do příběhu začíst. Čím víc ale děj postupoval, tím to bylo čtivější a nakonec jsem knihu opravdu nemohla odložit. Hlavní postavy mě sice občas svými reakcemi rozčilovali, ale ta nevymáchaná pusa Lou, ta mě opravdu bavila. Ale ten konec? Co mi to ta autorka dělá! Už aby tu byl další díl. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Nadpozemská
Autor: Cynthia Hand
Zhodnocení: Opět kniha s andělskou tématikou a za mě určitě lepší než výše zmíněná kniha Zavržený. Je ale potřeba počítat s tím, že kniha je určena spíše pro mladší čtenáře. Příběh je taková klasika o dospívajících - studentech střední školy, nechybí tu milostný trojúhelník, ale celé je to pěkně doplněno o andělskou tématiku a záležitost s posláním a vizemi. To se mi poměrně líbilo. Postavy mi přišly celkem sympatické, takže hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Snít znovu
Autor: Mona Kasten
Zhodnocení: Knihy od Mony Kasten upřímně zbožňuju. Vždy se jedná o velmi hezké, příjemné a oddychové počtení s pěknou zápletkou. Je to vždy takové pohlazení po duši. Tento díl nebyl výjimkou, já si ho opravdu moc užila. Jude i Blake byli oba sympatičtí, moc jsem jim fandila, i když mě občas extrémně rozčilovali. Miluju, když čtenář může knihu prožít. Ty okamžiky, kdy se Blake choval k Jude hnusně, z toho mi bylo až fyzicky zle, jak mi to bylo líto. A naopak jsem s nimi velmi prožívala i ty světlé okamžiky. Prostě jsem si to opět mimořádně užila a nemohu hodnotit jinak než 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Aspoň trochu normální
Autor: Trish Doller
Zhodnocení: Kniha mě poměrně zaujala, protože není úplně typická, co se týče tohoto žánru. Vypravěčem je totiž muž. A navíc voják. Velké plus dávám za celé to zpracování ohledně války. Člověku je až smutno, jaká traumata v sobě musí vojáci nést kvůli nesmyslným válkám. Škoda jen, že kniha byla tak krátká. Uvítala bych více dopracovaný konec, nebo alespoň epilog. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Kde hvězdy stále září
Autor: Trish Doller
Zhodnocení: Jedná se o poměrně hezky zpracovaný příběh. Obdivovala jsem Calie, hlavní hrdinku příběhu, že jí tak šílené dětství a dospívání úplně nesrazilo na kolena. Určitě si neprožila nic moc hezkého, ale vyrovnala se s tím poměrně dobře. Velmi kladně hodnotím prostředí řecké komunity, já se zatím s tímto tématem v knihách nesetkala, takže to pro mě bylo dost takové oživující. Jen vytýkám to stejné jako u knihy "Aspoň trochu normální" - brala bych lépe dopracovaný závěr, nebo alespoň epilog. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Když jsme se poznali
Autor: Sarina Bowen
Zhodnocení: Příjemná, oddychová kniha. Děj hezky plynul a nekonalo se tam žádné velké drama. Určitě doporučuji, pokud hledáte něco nenáročného ke čtení. Hlavní postavy byly sympatické. Fandila jsem jim. Corey je skutečně statečná a silná holka, opravdu jsem ji obdivovala, že se s tím postižením takto dobře vyrovnala. Docela stojí za zamyšlení - někdy stačí jedna vteřina, jedna situace a celý život se změní. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Jen jeden rok
Autor: Penelope Ward
Zhodnocení: Recenzi na knihu si můžete přečíst zde. Hodnotím 3 hvězdičkami z 5.

Název série: Off-Campus (1. Návrh, 2. Omyl, 3. Skóre, 4. Plán)
Autor: Elle Kennedy
Zhodnocení: Jedná se o mou velmi oblíbenou sérii. Hodnocení jednotlivých dílů si můžete přečíst zde. Všechny díly hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název série: Briar U (1. Lov, 2. Risk,....)
Autor: Elle Kennedy
Zhodnocení: Stejně jako v případě knih ze série Off-Campus, i s knihami ze série Briar U určitě nesáhnete vedle. Jedná se o zábavnou, hezkou, příjemnou, romantickou a sexy četbu, kterou si určitě nenechte ujít. Já hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: River Wild
Autor: Samantha Towle
Zhodnocení: Tak tohle byl příběh! Bože, úplně mi to trhalo srdce, ale zároveň to bylo moc krásný. Tohle jsou přesně taková ta témata, která vás donutí přemýšlet. River i Carrie si museli oba projít peklem. Bylo mi to strašně líto. Ale jinak musím příběh opravdu vyzdvihnout. Moc se mi líbila ta nevraživost mezi nimi a síla Carrie, která se s Riverem chtěla přátelit (a on s ní vlastně taky a moc). Každopádně ten konec, ten mi teda dal! Už jsem čekala to nejhorší. Ač to bylo srdceryvné, jsem opravdu moc ráda, že jsem si tento příběh přečetla. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Trable
Autor: Samantha Towle
Zhodnocení: Když jsem jedním dechem slupla knihu River Wild, rozhodla jsem se v podobném tématu pokračovat. Začátek knihy byl tedy opět silná káva. Je opravdu hrozné, že tohle skutečně někdo musí zažívat. Úplně mi to trhá srdce. Jenže pak pro mě děj knihy začal váznout. Nemohu říct, že by mi Jordan nebo Mia byli nesympatičtí. Podle mě se, vzhledem k tomu, čím si prošli, chovali adekvátně. Nicméně ty kapitoly z pohledu Jordana mě už někdy krapet štvaly. Jako knihy, kde se vyskytuje sex mám ráda, ale tohle už na mě bylo moc. Prostě jak nadrženej puberťák, kterej myslí jen spodní částí těla. Ke konci kniha zase začala gradovat a fakt jsem si jí užila. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Zdroj obálek knih - www.databazeknih.cz

A jsme u konce, vážení.
Jaké knihy jste v poslední době četli vy? Pochlubte se mi v komentářích. :-)

6 komentářů:

  1. To je zase pěkná hromada knih - určitě bych si vybrala. 🙂
    Můj březen tak úrodný nebyl. Přečetla jsem román Schovej mě v dešti. Autorku mám ráda, ale téhle knize něco chybělo. Pak jsem se pustila do povídek Neobvyklý typ. Knížka se mi moc líbila, ač se z některých povídek vytratila pointa. To se ale u povídek stává, takže mi to nevadilo. Nakonec jsem četla thriller Maminčin mazánek. Bylo to čtivé, napínavé... Ale občas nechutné, paní autorka by klidně mohla některé detaily vynechat a nechat to na fantazii čtenáře. Do další knihy v sérii se určitě pustím, ale až za nějaký čas. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, 16 knih, to já přečtu tak za půl roku :D
    Já v březnu přečetla Poustevníka, Něco jako láska, Osm, Dokonalé ticho, Kapka štěstí v ranní kávě a Vlak v 6:41. Bylo to po hodně dlouhé době, co jsem za měsíc toho přečetla tolik, ale je fakt, že jsem byla skoro pořád doma na home officu, takže bylo mnohem více času :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je teda pořádná hromada přečtených knih. Co jsem přečetla já, jsi už viděla na mém blogu. Z těchto tvých knih bych si chtěla přečíst ty série od Elle Kennedy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Četla jsem sérii od Elle Kennedy a luxusní knihy. :) Ale to víš, pak si chci přečíst její další sérii Briar U, na to jsme hodně zvědavá.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je pořádná hromada. Já přečetla knih pět. :))

    OdpovědětVymazat
  6. To je neuvěřitelné kolik toho přečteš. ;-) Z tvého seznamu jsem četla Zavrženého, který se řadí mezi mé nejoblíbenější série. :)

    OdpovědětVymazat