pátek 26. března 2021

Tip na sérii ~ Elle Kennedy - Off-Campus


Název série: Off-Campus
Díly: 4 (1. Návrh, 2. Omyl, 3. Skóre, 4. Plán)
Autor: Elle Kennedy
Nakladatelství: Baronet
Roky vydání: 2016 - 2017

1. NÁVRH

Moje hodnocení: Celá série je zaměřena na jednotlivé příběhy spolubydlících-kamarádů, kteří studují na univerzitě Briar. První díl je zaměřený na příběh Garretta Grahama, který je zároveň i slibným hokejistou. Bohužel mu jeho vysněnou budoucnost naruší špatná známka z testu. No, a tato nepovedená známka je vlastně i hlavním důvodem, proč se Garrett seznámí s Hannou. Celý příběh se může jevit jako jedno velké klišé, ale určitě se nenechte zmást. Kniha je napsaná naprosto úžasným stylem, rozhovory mezi Garrettem a Hannou nemají chybu. Hanna se rozhodně nezdráhá říct cokoliv na rovinu, takže o zábavné momenty v knize není nouze. Já si příběh neskutečně užila a ráda se k němu vracím. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5. 

Pro pokračování klikni na "Další informace" ↓

2. OMYL

Moje hodnocení: Druhý díl série vypráví příběh Johna Logana, který se nešťastnou náhodou zakoukal do Hanny, přítelkyně svého nejlepšího kamaráda Garretta Grahama. Logan ale vidí, jak je jeho kamarád s Hannou šťastný, takže se co nejvíce snaží trávit čas mimo dům a hledá různá rozptýlení, aby na Hannu zapomněl. To ho dovede na kolej, kde omylem zaklepe na špatné dveře pokoje, ve kterém žije Grace Iversová. Logan se rozhodne, že by právě Grace mohla být vhodnou adeptkou na rozptýlení. Jenže jak to bývá, Grace to zjistí. Takže když se Logan rozhodne, že získá Grace zpět, ona si pro něj vymyslí seznam úkolů, které musí splnit, aby si její srdce zase vybojoval zpět. Kniha je opět mimořádně čtivá, až tak, že máte problém ji odložit. Mě osobně se tento druhý díl jevil o něco slabší, ale i tak jsem si příběh maximálně užila. Moje romantické srdíčko úplně plesalo blahem, zároveň ale nečekejte jen jednorožce a duhu, příběh se taky zaměřuje na různé problémy (ať už osobní, rodinné, atd.) hlavních hrdinů. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

3. SKÓRE

Moje hodnocení: Třetí díl série se zaměřuje na Deana Heyward - Di Laurentise, velkého milovníka žen, který si užívá studentského života opravdu svobodomyslným způsobem. Co ale nečeká je, že se po nečekaném sexu s Allie, nejlepší kamarádkou Hanny, tak trochu zamiluje. Autorce se musí ponechat, že má naprostý dar vykreslit různé osobnosti tak, že byste se s hlavními postavami nejradši sami seznámili. Zároveň dokáže napsat děj s takovou lehkostí a humorem, že si celou sérii prostě musíte zamilovat. Tento díl řeší i závažnější témata, takže mě i nějaká ta slzička ukápla. Předem vás ale varuji, že tento díl nelze odložit! Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

4. PLÁN

Moje hodnocení: Čtvrtý a zároveň závěrečný díl série vypráví příběh Johna Tuckera, který se jednoho večera v baru na první pohled zamiluje do chladné Sabriny. Sabrina si drží všechny dál od těla, zaměřuje se pouze na studium, aby unikla svému hroznému životu v rozpadlé rodině a chudobě. Tucker ale přivede Sabrinu do jiného stavu, takže se naplno rozjíždí kolotoč se spoustou starostí. I tento díl tedy řeší spoustu problémů, ale zároveň se jedná o opravdu úžasné romantické a zábavné počtení. Přiznám se, že Tucker na mě udělal velký dojem. A ač se mi tento díl jevil jako nejslabší z celé série, tak i přesto hodnotím 5 hvězdičkami z 5, protože si to naprosto zaslouží.


Celkové zhodnocení série: Jestli hledáte četbu, která je odpočinková, ale zároveň má příběh hlavu a patu, je zábavný, hezký, příjemný, romantický i sexy, tak tady určitě nesáhnete vedle. Jak jsem již zmínila, autorka má mimořádný dar napsat příběhy tak, že nemáte šanci se nudit. Stránky se prostě jen míhají pod rukama a knihy nelze jen tak odložit. Já osobně bych tuto sérii mohla číst sem a tam znovu a znovu. Proto mohu doporučit všemi deseti!

Zdroj obálek knih - www.databazeknih.cz
Zdroj fotek v kolážích - www.pinterest.com
Koláže jsou mé vlastní výroby.

10 komentářů:

  1. O sérii vím, ale přiznám se, že mě zatím míjela. Píšeš o ní ale tak pěkně, že si ji možná nakonec přece jen přečtu. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti ji mohu doporučit, jako samozřejmě nemůžeš čekat nějakou odbornou literaturu, ale jedná se určitě o vtipné a romantické počteníčko, a to já rozhodně můžu :-)

      Vymazat
  2. Ty koláže jsou naprosto fantastické, že z takovou je budu vyhledávat taky :D Já tuto sérii naprosto miluji, četla se jedním dechem a opravdu jsem jednu knihu přečetla za den. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu koláží, samozřejmě nejsem žádný grafik, jen obyčejný samouk, ale moc mě to baví. Tak si ani nedovedeš představit, jak mě taková chvála těší.

      Vymazat
  3. Krásně zpracovaný článek. :) O sérii mám jisté povědomí, ale zatím jsem nečetla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tak velkou pochvalu! :-) Moc jsi mi udělala radost. Pokud jsi nečetla, tak určitě mohu doporučit.

      Vymazat
  4. Tuhle sérii bych si taky chtěla přečíst. Jinak koláže se povedly. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, udělala jsi mi radost :-) Sérii určitě doporučuji. Pokud si ji přečteš, tak budu moc zvědavá na tvé hodnocení.

      Vymazat
  5. to by se líbilo kámošce dík za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem mohla doporučit četbu i pro kamarádku :-) Snad se jí bude série líbit.

      Vymazat