sobota 12. listopadu 2022

Recenze ~ Mercedes Ron - Moje vina


Název knihy: Moje vina
Autor: Mercedes Ron
Název série: Viníci
Díl v sérii: 1. díl
Nakladatelství: Red, Knihy Dobrovský
Rok vydání: 2022
Počet stran: 440

O čem kniha je: "Nicholas Leister byl stvořen, aby mi znepříjemňoval život. Vysoký, modré oči, vlasy černé jako noc... Zní to skvěle, že? Ne tak skvěle, když zjistíte, že se z něj stane váš nevlastní bratr a představuje vše, před čím jste odjakživa utíkali.
Nebezpečí – to bylo první, co mě napadlo, když jsem se s ním seznámila a zjistila, že před svým tátou miliardářem skrývá dvojí život.
Jak jsem se do něj mohla zamilovat? Snadno. Člověk s takovýma očima dokáže obrátit váš svět vzhůru nohama."

- oficiální anotace z www.databazeknih.cz

Pro pokračování klikni na "Další informace" ↓


Moje hodnocení: Mercedes Ron je argentinská autorka píšící ve španělském jazyce, která se stala další autorkou vydávanou v edici Red od Knihy Dobrovský. 

Kniha Moje vina vypráví příběh Noah, která se kvůli sňatku své matky musí odstěhovat z Kanady do Kalifornie. Díky tomu získá nového otce, ale také nevlastního bratra. Mezi Noah a Nicholasem ihned vznikne silná nenávist. Nicholas je totiž vše, před čím Noah utíká. Nebezpečný, drsný, ale taky zatraceně sexy. Nicholas vede dvojí život. Na první pohled se tváří jako vzorný synáček, ale taky je to drsný badboy, který by se rozhodně neupoutal k žádné ženě. Jenže jeho nevlastní sestřička poměrně rychle mění jeho názory.

Pokud máte rádi knihy typu Papírová princezna, DIMILY, a podobné, tak rozhodně zbystřete. Tohle by totiž mohlo být to pravé počteníčko pro vás. Láska mezi nevlastními sourozenci, silná chemie, nelegální závody, rvačky, party, nebezpečí - tak tohle všechno v knize najdete. Musím uznat, že i když autorka zvolila hodně otřepané téma, poprala se s tím opravdu dobře a kniha se čte skoro sama. Co si já vychvaluji, tak silnou chemii mezi hlavními postavami a taky jejich vývoj. Například u Nicholase byl tento vývoj hodně zřetelný a já prostě miluju, když drsného hocha totálně změní láska. Noah mě občas trochu rozčilovala, hlavně svými názory na násilí, kdy ho Nickovi neustále vyčítala, ale pak se sama nezdráhala ho uhodit. Na druhou stranu to byla ale silná hlavní hrdinka, která si v minulosti prošla opravdu traumatickými událostmi. Nick i Noah byli občas nerozhodní a některé jejich jednání jsem moc nepochopila, ale přesto se jedná o opravdu pěkný romantický příběh, který stojí za přečtení.

Přiznám se, že obálka by mě asi na první pohled neučarovala, ale k typu knihy si myslím, že není úplně špatná. Rozhodně jsme ale z edice Red zvyklí na jiné obálky, ale těmi se pyšní především německé autorky.

Doufám, že se dočkáme také pokračování příběhu.

Hodnocení: 4 hvězdičky z 5🌟

Zdroj knižní obálky - www.databazeknih.cz
Zdroj fotek v koláži - www.pinterest.com

Děkuji @kate_valter a Knihy Dobrovský za poskytnutí knihy k sepsání této recenze.

7 komentářů:

  1. Nejsem si jistá, jestli by to bylo čtení pro mě, ale jako odpočinková četba by to mohlo být fajn. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to určitě odpočinková četba. Každý má ale samozřejmě jiný vkus. Moc ti děkuji za komentář :-)

      Vymazat
  2. Vypadá to na zajímavou knihu, moc pěkná recenze :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně zajímavá kniha na zimní večery. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nie je to úplne žáner, ktorý by som ja vyhľadávala, ale verím, že je to zaujímavé odpočinkové čítanie ako stvorené na tieto chladné večery :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
  5. nic pro mne, ale jsem ráda, že kniha se líbila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Co se obálky týče, souhlasím. : Ani mě by na první pohled příliš nezaujala. :)

    OdpovědětVymazat