středa 14. prosince 2022

Přečteno ~ Listopad 2022


Shrnutí měsíce:
Celkem přečteno knih: 12 nových + 1 rereading (Královna rebelů od Lynette Noni)
Počet stránek: 4519 stran
3 spolupráce

Pro více informací o knížkách klikni na "Další informace" ↓

Název knihy: Královna rebelů
Autor: Lynette Noni
Zhodnocení: První díl série čtenářům nabízí zajímavé a netypické prostředí hrůzostrašné věznice, ve které v nelidských podmínkách žijí tisíce lidí, a na které dohlíží krutí dozorci. Kniha je i přesto napsaná s lehkostí a text se úžasně čte. Hlavní postavy jsou sympatické a čtenář jim fandí. Tedy do té doby, než se přiblíží finále knihy a přijde šok! O co půjde, to samozřejmě neprozradím, knihu si musíte přečíst. Ale za mě se jedná o skvělý první díl, který pěkně připravuje půdu pro díl druhý. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Moje vina
Autor: Mercedes Ron
Zhodnocení: Pokud máte rádi knihy typu Papírová princezna, DIMILY, a podobné, tak rozhodně zbystřete. Tohle by totiž mohlo být to pravé počteníčko pro vás. Láska mezi nevlastními sourozenci, silná chemie, nelegální závody, rvačky, party, nebezpečí - tak tohle všechno v knize najdete. Musím uznat, že i když autorka zvolila hodně otřepané téma, poprala se s tím opravdu dobře a kniha se čte skoro sama. Co si já vychvaluji, tak silnou chemii mezi hlavními postavami a taky jejich vývoj. Například u Nicholase byl tento vývoj hodně zřetelný a já prostě miluju, když drsného hocha totálně změní láska. Noah mě občas trochu rozčilovala, hlavně svými názory na násilí, kdy ho Nickovi neustále vyčítala, ale pak se sama nezdráhala ho uhodit. Na druhou stranu to byla ale silná hlavní hrdinka, která si v minulosti prošla opravdu traumatickými událostmi. Nick i Noah byli občas nerozhodní a některé jejich jednání jsem moc nepochopila, ale přesto se jedná o opravdu pěkný romantický příběh, který stojí za přečtení. Recenzi na knihu si můžete přečíst kliknutím ZDE. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Spálené mosty
Autor: Tami Fischer
Zhodnocení: Jsem mile překvapená. Tato kniha se určitě řadí k těm lepším od německých autorek. Zajímavé téma, sympatické hlavní postavy, kterým čtenář musí fandit. Dokonce i jiskra mezi nimi byla fakt skvělá a hmatatelná. I přesto, že se kniha zaobírá také podsvětím, tak to nebylo napsáno nějak extra zdrcujícím způsobem. Možná, že se to v závěru knihu vše vyřešilo až příliš rychle, ale mně to bylo docela sympatické. Co musím také vyzdvihnout, jsou vedlejší postavy. Určitě si ráda přečtu i jejich příběhy, snad se tedy dočkáme dalších dílů. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Zvrhlý král
Autor: Rina Kent
Zhodnocení: Pokud máte rádi temné romance ve stylu autorek Amo Jones nebo L. J. Shen, tak s touto knihou rozhodně nesáhnete vedle. Musím říct, že já mívám s tak obludnými charaktery docela problém, protože mě až vždy zarazí, jak se někteří lidé dokáží chovat. Takže mi můžete věřit, že jsem ze začátku opravdu koukala. Aiden se dle mého názoru choval opravdu jako absolutní šílenec. Autorka má ale nesmírně čtivý styl psaní, a jak děj postupuje a čtenář má možnost nahlédnout více do příběhu a všech zvratů, tak se i trochu mění názory na hlavní hrdiny. Ač má čtenář ohledně zápletky asi v průběhu čtení už jistou představu, stejně jsem zvědavá, co z toho nakonec autorka v dalším díle vykouzlí. Upozorňuji, že tento díl končí v tom nejzajímavějším, takže věřím, že na další díl budete netrpělivě čekat jako já. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Nové sny
Autor: Lilly Lucas
Zhodnocení: Kniha je opět mile napsaná, odpočinková. Přiznám se, že mně styl psaní této autorky dost vyhovuje. Ale tentokrát jsem byla trochu zklamaná. Nějak mi vůbec nesedly ty hlavní postavy. Elara mi přišla absolutně nemastná neslaná, ničím mě neoslovila. Myslela jsem, že když chce být učitelkou, tak třeba využije svou lásku k dětem aspoň na tom táboře. Ne, nic. Opravdu absolutně nezajímavá postava. Dále chemie mezi hlavními hrdiny byla doslova nulová. Lásku jsem jim nezbaštila ani tak na vteřinu. Konec byl pak ke všemu ještě šíleně urychlený. Za mě tedy zatím nejslabší díl. Sice to bylo mile napsáno, ale číst znovu nebudu. Hodnotím 3,5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Drž mě
Autor: Stacey Kennedy
Zhodnocení: Už po přečtení prvního dílu, který byl teda dost zvláštní, především stran "pomsty" té hlavní hrdinky, jsem si říkala, že se na díl o Elise a Archerovi těším. A nejsem vůbec zklamaná. Jako takhle, není to žádné terno, ale četlo se to dobře. Prostě taková erotická jednohubka. Elise i Archer mi byli oba sympatičtí, hlavně ta jejich rivalita a nenávist ze začátku byla vtipná. No, jak se říká - mezi láskou a nenávistí je tenká hranice. Každopádně tento díl byl za mě rozhodně lepší než díl první. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Nero
Autor: Sarah Brianne
Zhodnocení: Já knihy s mafiánskou tématikou prostě miluju. Takže je jasný, že tohle jsem si nemohla nechat ujít. A rozhodně nejsem zklamaná. Je fakt, že první část knihy se dost odehrává v areálu školy a na můj vkus tam bylo až moc diskuzí na téma "kdo doprovodí koho na další hodinu", a "kde by měly děvčata - hlavně tedy Chloe - stát". Ale jak děj začne gradovat, když si Nero uvědomí, že Elle nemůže dostat z hlavy, tak už se fakt nelze odtrhnout. Celkově se mi líbila chemie mezi Nerem a Elle. Autorka má vážně skvělý styl psaní a zaobírá se i zajímavými tématy - drsná šikana, tajemství, nezájem či závislost rodičů, ale také láska a velká přátelství. I když při čtení vyvstává celá řada otázek (a ne všechny jsou zodpovězeny - doufám tedy, že se více dozvíme v dalších dílech), knihu vůbec nelze odložit. Druhá část knihy je jedna velká jízda. Nero je velice dominantní a ochranitelský muž. A když se zamiluje, nikdo nemá přednost před jeho láskou, dokonce ani mafiánská rodina. Autorka si také pěkně připravila půdu pro další příběhy. Já osobně jsem tedy s vývojem knihy velice spokojená, jedná se o opravdu skvělé čtení a moc se těším, co se chystá dál. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Odkaz 
Autor: Elle Kennedy
Zhodnocení: Jsem nadšená, že jsem mohla znovu nahlédnout do životů všech hrdinů ze série Off-Campus a podívat se, jak si žijí po pár letech od skončení jednotlivých dílů. Páry v příbězích řešily běžné problémy ve vztazích, autorka to vše ale pojala docela dost vtipnou formou. Upřímně, tu panenku bych teda dostat nechtěla. :-D Každý příběh měl něco do sebe a zakončení v podobě příběhu Wellsky a Garretta? To byla fakt taková třešnička na závěr. Moc se mi to líbilo. Skvělé. Až je mi smutno, že už je opravdu konec. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Království prokletých
Autor: Kerri Maniscalco
Zhodnocení: Tento díl má celkově rozdílnou dynamiku než díl první. Ale rozhodně se příběh ubírá velice zajímavým směrem. Příběh hezky plyne, autorka má příjemný a popisný styl psaní, který se lehce čte. Co vás možná občas trochu otráví, tak je jednání Emilie. Na druhou stranu si ale jde sebevědomě za svým a snaží se zajistit spravedlnost pro svou sestru. Ira je rozhodně tahoun celého příběhu, který občasné protivné chování Emilie silně kompenzuje. Jiskra mezi hlavní dvojicí je ale naprosto dokonalá, nemůžu si ji vynachválit. V příběhu dojde také k odhalení několika zásadních tajemství, a já se absolutně nemohu dočkat, jak se příběh bude vyvíjet dál. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Sladký nepřítel
Autor: Kristen Callihan
Zhodnocení: Tak tohle bylo opravdu slaďoučké čtení, ale mně to naprosto dokonale sedlo. Ano, kniha je předvídatelná, ale tak krásně se četla. Milý příběh, pěkné prostředí, spoooousta zákusků a dortíčků a k tomu jeden nabručený a namakaný hokejista - no a dílko je na světě. Mezi hlavními hrdiny byla přímo dokonalá jiskra, takže jsem si čtení opravdu užila. Jsem spokojená. Od knihy jsem dostala vše, co jsem chtěla. Líbilo se mi to. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Někdo zůstává
Autor: Laura Kneidl
Zhodnocení: Lauru Kneidl mám z německých autorek opravdu hodně ráda a moc se mi líbí její styl psaní. Takže nemůžu říct, že by mě příběh sám o sobě zklamal. Docela jsem si užila, že hlavní hrdinka je původem z Pákistánu a ač se narodila v USA, tak ty pákistánské tradice a jídla se tu objevovaly. Já nikoho z Pákistánu neznám, tak to byla taková příjemná změna. Co mě ale zklamalo? Vztah ústřední dvojice, protože mezi Alizou a Lucienem byla doslova nulová jiskra. Mně tohle prostě hodně vadí. Jak mám někomu zbaštit velkou lásku, když tam není uvěřitelné zhola nic? Navíc zápletka mi přišla taková prvoplánová a nedomyšlená. Chápala jsem Lucienův strach, ale podle mě pak obyčejné promiň směřované Alize bylo dost nedostatečné. Škoda, že autorka víc nevyužila potenciál celého příběhu. Hezky se to četlo, ale žádný wow efekt se nedostavil. Hodnotím 3 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Láska z Manhattanu aneb Jak vyrobit gentlemana
Autor: Lauren Layne
Zhodnocení: Tohle bylo neskutečně milé, odpočinkové a romantické počteníčko! Krásně se to četlo a jiskra mezi hlavními hrdiny byla dokonalá. To si vždycky mega pochvaluji. Violet byla ze začátku pěkná snobka a Kain bručounský dřevorubec s nevymáchanou tlamiznou. Kolikrát se teda k Violet choval hrozně, až mi to bylo líto. Ale celkově to bylo parádní a vývoje obou hlavní postav skvěle zpracované. Jasně, kniha vás v ničem nepřekvapí, ale pokud si chcete přečíst pěknou romantickou oddychovku, tak tohle vás rozhodně nemůže nijak zklamat. Za mě to bylo opravdu moc pěkné. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Láska naslepo
Autor: Lauren Layne
Zhodnocení: Láska naslepo je doslova pohádkový příběh pro dospělé. Rozhodně nečekejte žádné drama, jen příjemnou oddychovku a milou romantiku. Hlavní postavy byly neskutečně sympatické. Mě osobně potěšilo, že kniha není zaměřená především na to online dopisování, ale že se víc zaměřuje na reálný život, na obchod se šampaňským, přátelé, rodinu a Sebastiana. Dialogy mezi ústřední dvojící byly jiskrné a romantická linka mě moc bavila. Je to prostě takové odpočinkové počteníčko na jeden, dva večery. Mně ale kniha dokonale sedla. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Zdroj obálek knih - www.databazeknih.cz

Přečteno za listopad je kompletní. A co jste za listopad přečetli vy?

8 komentářů:

  1. Samé super kousky, které bych si také ráda přečetla. :) V nejbližší době mám v plánu Drž mě. První díl mě mile překvapil, tak snad i tenhle bude stát za to.

    OdpovědětVymazat
  2. páni, to je počet :) já teď moc nečtu, takže se obávám, že ani osobní výzvu do konce roku nesplním :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetla jsi strašně moc knížek, já přečetla možná tak dvě, moc mi nezbýval na čtení čas :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké listopadové shrnutí - obdivuji ten počet. 🙂
    Já za listopad přečetla jen dvě knihy, a to detektivku Vražedná mysl a román Hlas kukačky. Obě knihy se mi moc líbily.

    OdpovědětVymazat
  5. Nestačím se divit, kolik toho přečteš! :) Nádhera! Odkaz jsem taky přečetla a naprosto fantastická kniha.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ty jsi toho přečetla, ale bohužel mě ani jedna nezaujala :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi rychlík. Mě nedávno dorazila kniha Drž mě, tak jsem na příběh zvědavá. ;-)

    OdpovědětVymazat