čtvrtek 23. června 2022

Přečteno ~ Květen 2022


Shrnutí měsíce:
Celkem přečteno knih: 9
Počet stránek: 3007 stran (nejméně kniha Neústupná princezna: 207, nejvíce kniha Srdcem proti zdi: 496)

Pro více informací o knížkách klikni na "Další informace" ↓

Název knihy: Neústupná princezna
Autor: Meghan March
Zhodnocení: Jedná se již o druhý díl ze série Savage Trilogy a mě to prostě strašně moc baví! Příběh je sice neskutečně krátký, až to zamrzí, ale je fakt, že autorka se prostě nemaže s ničím kolem. Příběh jede jak rozjetý vlak, pořád se něco děje a čtenář je doslova donucen číst, dokud není u konce. Navíc ta žhavá jiskra mezi hlavními hrdiny? Ano, ano, to já můžu. A ten závěr? No, nezbývá než si počkat na třetí a zároveň poslední díl této série. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Cesta za štěstím
Autor: Jenn Bennett
Zhodnocení: Od autorky je toto již třetí kniha, kterou jsem od ní četla a upřímně, ty dvě předchozí knihy (Kudy ke hvězdám a Na jedné vlně) mě bavily více. Tato kniha rozhodně není špatná, líbilo se mi prostředí, kde se příběh odehrává, dále také to, že autorka v příběhu řeší i další problémy - tady např. rodinné. Je to hezky napsané, a i když je to pro mladší čtenáře, tak se to dobře čte. Jen tady mi prostě něco chybělo, přišlo mi to takové nemastné neslané. Celý ten vztah ústřední dvojice ve mě nezanechal absolutně nic. Díky tomu hodnotím 3 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Vzduch, který dýchá
Autor: Brittainy C. Cherry
Zhodnocení: "Žádná spřízněná duše neodchází z tohoto světa sama, vždycky si s sebou vezme kousek své druhé polovičky." Tohle byl opravdu nádherný příběh. Tak smutný, ale nadějeplný. Že i při té největší ztrátě můžete zase najít štěstí a lásku. Připravte se na emocionální smršť a nezapomeňte si k rukám i nějaký ten kapesník. Knize nemám co vytknout. A navíc tak krásný epilog. Opravdu moc hezká kniha, která stojí za přečtení. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Skandální noc
Autor: Elle Kennedy
Zhodnocení: Jedná se o druhý díl ze série After Hours a rozhodně to bylo lepší, než díl první. Tady to už aspoň mělo trochu příběh a musím říct, že mě i docela bavil. Sice to nebylo žádné terno, ale četlo se to dobře. Akorát to má pořád hodně daleko do tvorby, na kterou jsme u Elle zvyklí. A proto hodnotím 3 hvězdičky z 5.

Název knihy: Někdo jiný
Autor: Laura Kneidl
Zhodnocení: Já ten styl psaní Laury Kneidl opravdu můžu. Líbí se mi, že její knihy jsou takové lidské, nebo jak to nazvat. Hlavní hrdinka, která má cukrovku? Jasně! Hlavní hrdina černoch, který se v životě potýká s rasismem? Já si prostě chválím, že v každém příběhu se řeší různé osobní i společenské problémy, čímž kniha dostává i nějakou tu přidanou hodnotu. Nemůžu si ale pomoc, v tomto díle mi něco chybělo. Ač jsem si Cass i Auriho oblíbila už v předchozím dílu, tak tady jsem byla mírně zklamaná, že jim tak dlouho trvalo uvědomit si a vyjevit si svoje vzájemné city. Taky jsem čekala, že tam bude víc toho larpu a převlékání do různých kostýmů apod. No, nevadí, i tak se mi to ale celkově líbilo, a proto hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Drahý nepřítel
Autor: Kristen Callihan
Zhodnocení: Tato autorka prostě píše naprosto čtivě. Kniha mě fakt bavila, hlavně tedy ze začátku. Pak už mi to chování hlavních postav trochu lezlo krkem, jak se nemohli rozhodnout, zda se teda milují nebo ne. Ale celkově jsem si čtení této knihy užila, a proto hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Struny srdce
Autor: Melanie Moreland
Zhodnocení: Jak bývá u této autorky zvykem, byl to teda pořádný medík. Příběh opravdu přeslazený, ale zároveň i dost smutný. Je strašné přijít o dítě, a stejně tak hrozné je zapomenout na to druhé zdravé a živé. Jinak to byla taková milá a odpočinková jednohubka, nad kterou nemusíte přemýšlet i po přečtení. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Srdcem proti zdi
Autor: Mariana Zapata
Zhodnocení: Největší zklamání pro mě je, když knihu od Mariany Zapaty dočtu. Ach jo! Tato kniha je zase pecka. Já si nemůžu pomoct, ale mě prostě styl psaní Mariany neskutečně vyhovuje. Pro mě je to prostě vtipné, hlavní hrdinka je většinou pěkná tlamizna - s tím se já dokážu skvěle ztotožnit - a celkově mě baví ta pomalá romantika. Ačkoliv někdy to tak trvá, že už si říkám: "tak už se, sakra" milujte, ne?" - a ono furt nic. Každopádně kniha se nedá pomalu ani odložit. K této knize se určitě někdy zase vrátím, moc jsem si to užila. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5 - a přidávám ještě malou hvězdičku k tomu, super! 

Název knihy: Nové sliby
Autor: Lilly Lucas
Zhodnocení: Jedná se o druhý díl ze série Láska z Green Valley a tento díl je určitě na podobně dobré úrovni, jako díl první. Hlavní hrdinka mi byla víc než sympatická, nerozpakovala se říct spoustu věcí na plnou pusu a to se mi líbí. Chvíli jsem jí nezáviděla to rozhodování - Will nebo Cole? Ale dopadlo to k mé spokojenosti. Pěkná kniha, hezky se četla, děj se odehrává v zajímavém prostředí hor a ani mi nevadí ten sníh, i když už se nám konečně blíží léto. Moc povedené, proto hodnotím 5 hvězdičkami z 5.


Zdroj obálek knih - www.databazeknih.cz


A přečteno za květen je kompletní! Až jsem sama překvapená, kolik jsem toho s malinkým miminkem zvládla přečíst. Ale je to tím, že po tom císaři jsem se musela prvně dát trochu do kupy, takže když odpočívalo miminko, odpočívala jsem i já. Do toho si čtu při kojení, a když kojíte každé 2-3 hodiny, tak to je také dost prostoru pro čtení, takže jsem nadšená, že to zatím lze všechno skloubit. Snad to takhle půjde i do budoucna. A co jste v přečetli vy? :-)

5 komentářů:

  1. Děkuji za tipy na čtení. Možná by se mi mohla líbit kniha Vzduch, který dýchá. 🙂
    Já za květen přečetla tři knihy - thriller Její konec, který se mi moc líbil. Bylo to napínavé až do konce, ale samotný konec byl největším překvapením. Román Až budu bez tebe byl krásný, i když smutný . A nakonec jsem si přečetla thriller Slušní lidé.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že jsi měla na knihy šťastnou ruku. :) Hned několik z nich mě docela láká.

    OdpovědětVymazat
  3. tak to vám vychází hezky :) mě tedy nic nezaujalo, ale je dobře, že se líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě čtu Cestu za štěstím a chystám se na Nové sliby. I když seznam knih, na které se chystám, je nekonečně dlouhý :D

    OdpovědětVymazat
  5. Drahý nepřítel jsem četla a je naprosto skvělá kniha. :) Jsem ráda že stíháš číst.

    OdpovědětVymazat