pondělí 6. června 2022

Novinky ~ Proč jsem tak dlouho nebyla aktivní?

 Ahoj, krásný den všem,

teda, už je to pěkná řádka měsíců, co jsem přidala poslední článek. Moc mě to mrzí, ale hned se vrhnu k vysvětlení. Minulý rok v srpnu jsem vydala poslední článek, poté jsme s přítelem odjeli na 14 denní dovolenou, a když jsme se vrátili, tak jsem zjistila, že čekám miminko. Tadá! Začala jsem tedy mít úplně jiné starosti a blog odložila na druhou kolej.

Co se týče mého těhotenství, tak musím říct, že úplně předčilo moje očekávání. Bylo naprosto v pohodě, opravdu jsem si ten čas užívala. Až na to, že jsem byla hodně unavená a po návratu z práce už většinou polehávala a četla si, nebo spala (a pak si najděte čas na blog), jinak to byl opravdu nádherný čas, kdy jsem si zvykala, že ze mě bude maminka. Problémy začaly až na konci, kdy mi už natékaly nohy a měla jsem zvýšený tlak, který pak i vedl k tomu, že jsem musela nastoupit k vyvolání porodu.

Porod - no, to byla kapitola sama o sobě. Pokud ještě děti nemáte, tak si rozhodně následující slova neberte k srdci, protože každý je jiný a někdo porodí ani neví pomalu jak. U mě nakonec ani vyvolat porod nešel, miminko se rozhodlo, že se mu v bříšku líbí natolik, že jsem nakonec musela rodit císařským řezem. Celkově ten císařský řez a následné dny v porodnici pro mě byly fyzicky i psychicky tak neskutečně náročné, že kdo to nezažil, tak si to možná nedokáže ani představit, ale opravdu jsem si tady sáhla na dno svých sil. Kdyby mi tou největší odměnou nebylo miminko, tak upřímně nevím, jak bych to zvládla. Naštěstí se náš malý chlapeček narodil krásný a zdravý, a i já se teď během šestinedělí dávám do pořádku a musím říct, že nyní se už cítím dobře.


A jak to bude dál s blogem? Přiznám se, že nevím. Ráda bych se samozřejmě časem vrátila, protože čtu ráda a ráda píšu i na blog, ale teď je mou prioritou hlavně miminko. Ty chvíle, které mohu trávit s ním, by mi pak nikdo nevrátil. Doufám tedy, že si čas najdu, když bude třeba spinkat a snad se mi podaří nějaký článek vydat, ale rozhodně nechci nic slibovat. Uvidíme, jak se to bude celé vyvíjet. Držte mi tedy palce!

Mějte fajnové dny! 

14 komentářů:

  1. Obrovská gratulace. ♥ A snad časem si uděláš čas na článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji a ať jste hlavně všichni zdraví :3 Přiznám se, že tvůj blog je pro mne velkou inspirací a ráda se sem vracím. Tak pevně doufám v nějaký nový článek :) Držím palce s rodinou a jak už jsem přála na začátku, hodně zdraví a hlavně radostných chvil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář, budu se snažit brzy něčím přispět :-)

      Vymazat
  3. Gratulace k narození miminka a hodně zdraví vám přeji. Reálný život je ve finále důležitější než blog, zvlášť když jde o momenty jako tyto, které - jak sama píšeš - už nikdy znovu nezažiješ. Přeji hodně zdaru a ať už se vrátíš nebo ne, hlavně ať jsi s využitím svého volného času spokojená :)

    OdpovědětVymazat