pondělí 21. června 2021

Přečteno ~ Květen 2021

Shrnutí měsíce:
Celkem přečteno knih: 10
Počet stránek: 3544 stran (nejméně kniha Tyran: 240, nejvíce kniha Na vlásku: 480)

Pro více informací o knížkách klikni na "Další informace" ↓


Název knihy: Láska a jiné úkoly
Autor: Kasie West
Zhodnocení: I v minulém článku jsem měla knihu od této autorky a opět bych napsala podobné zhodnocení. Autorka píše sice pro mladší cílové publikum, ale určitě i starší čtenářky kniha potěší. Příběh byl velmi hezký, měl spád, autorka píše opravdu pěkně a čtivě. Hlavní postavy se mi líbily, hlavně tedy Abby a její děda. Cooper mě trochu štval, říkala jsem si, jestli Abby za to vůbec stojí. Ale nakonec jsem byla ráda, jak to dopadlo. Konec byl sice trošku odfláknutý, ale v rámci takové četby asi ani nevytýkám. Člověk se na pár hodin zabaví, srdíčko si zaplesá, takže je svět v pořádku. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Truly
Autor: Ava Reed
Zhodnocení: Přiznám se, že kniha pro mě byla poměrně zklamáním. Jako ano, je velmi pěkně napsaná, postavy jsou poměrně sympatické, ale nic to nemění na tom, že se v ději zase vlastně tak nic zajímavého neděje. Hlavní zápletka je spíš žádná a dá se vlastně očekávat pomalu hned od začátku knihy, co se vlastně stalo. Hodnotím 3 hvězdičkami z 5. Celou recenzi si můžete přečíst ZDE.

Název knihy: S láskou, Lukov
Autor: Mariana Zapata
Zhodnocení: Taky to tak máte, že knihu nemůžete odložit, ale čím víc se blížíte ke konci, tím víc vás jímá hrůza, protože to ještě nechcete dočíst? Jo, tak tohle je přesně můj příběh u knih Mariany Zapaty. Skoro 500 stran je zatraceně málo. Spolu s Kultim si tuto knihu řadím k oblíbeným a budu ji číst třeba stokrát dokola. Autorce opravdu klobouk dolu, protože její knihy jsou přesně to, co já miluju. Skvělý příběh, hromada vtipů, hlášek, sprosťáren, u kterých se nasmějete jako nikdy, nádherná a postupně se rozvíjející romance, a opravdu výborně vyvedené charaktery, čímž na vás celé dílo působí jako realita. Když k tomu přidám krasobruslařské prostředí a Ivana Lukova, (kterého já prostě žeru a nutně ho chci taky domů) tak vám vznikne přímo fenomenální zážitek. Jsem absolutně nadšená a hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Výzva
Autor: Elle Kennedy
Zhodnocení: Opět úžasný příběh od Elle, který jsem si mimořádně užila. I přesto, že se mi zdál příběh Taylor a Conora nejslabší, i tak jsem z příběhu nadšená. Líbilo se mi, že jednou taky hlavní hrdinka nebyla jako proutek. I když se mohlo to stěžování na její postavu jevit už otravně, mě to zas tak nevadilo, protože jako bych se slyšela sama. Tyhle románky od Elle z hokejového a univerzitního prostředí prostě opravdu můžu. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Můj nejmilejší suvenýr
Autor: Vi Keeland & Penelope Ward
Zhodnocení: Opět další povedená kniha z pera oblíbeného dua Vi&Penelope. Začátek knihy mi sice přišel trochu kostrbatý, ale jak se to rozjelo, tak to byla paráda. Zase skvělá jiskra mezi hlavními postavami, spousta škádlení a srandy. Tentokrát to mělo i trochu prvky nadpřirozena a to já teda můžu. Ke konci se mi to drama jevilo už trochu protahovaně, ale nemůžu si pomoc, užila jsem si to. Četlo se to fakt dobře, takže jsem knihu zase slupla jak malinu. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Eleanor a Grey
Autor: Brittainy C. Cherry
Zhodnocení: Příběh Ellie a Greye mě opravdu dostal. Bylo to radostné i bolestné, veselé i smutné, ale hlavně plné naděje, že lepší zítřky vždycky přijdou. Protože i v těch nejhorších a nejtemnějších dnech, při tom největším pádu dolu vždycky víte, že to dno jednou přijde a jediná další možná cesta je zase ta nahoru, do světla. Přiznám se, že jsem si pěkně poplakala. Hlavně v té první části, ale chladnou mě rozhodně nenechala i ta druhá část. Vztah Ellie a Greye se mi líbil, pěkně se doplňovali a dokázali se vzájemně podržet v nejtěžších chvílích života. Příběh jsem si opravdu užila (v rámci možností). Opravdu ve mě zanechal hlubokou odezvu. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název série: King (1. King, 2. Tyran)
Autor: T. M. Frazier
Zhodnocení: Od začátku jsem u této série věděla do čeho jdu. Však jsem si také přečetla spoustu recenzí, které varovaly, že obě knihy jsou drsné a taky pěkně sprosté. Ale i tak mě překvapilo, co jsem od obou knih dostala. Bylo to extrémně čtivé, extrémně drsné... a jedním slovem prostě síla. Některé scény opravdu nebyly pro slabší povahy. Ale i tak se mi to mega líbilo. Oba díly hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Na co slova nestačí
Autor: Brigid Kemmerer
Zhodnocení: Na příběh Reva jsem se těšila již od předchozího dílu, kdy nám autorka něco z jeho minulosti nastínila. V tomto díle jsme se tedy dozvěděli víc a musím se přiznat, že to nebylo nic hezkého. Někteří lidé to prostě nemají v hlavě v pořádku, bohužel. Příběh Emmy se mi taky docela zamlouval a rozhodně jeho poselství vítám, protože se dle mého názoru jedná o závažný problém, se kterým se může potýkat skoro každý člověk. Člověk nikdy nemůže tušit, kdo se na internetu skrývá na druhé straně. Přiznám se, že mě ale Emma hrozně štvala tím, jak se chovala ke své nejlepší kamarádce. Knihu bych tedy celkově ohodnotila jako první díl. Jedná se sice o knihu pro mladší čtenáře, která je, i přes závažná témata, psána takovou hezkou a čtivou formou, že se to čte opravdu samo. Příběh Declana a Juliet se mi ale líbil asi o něco víc, proto hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Na vlásku
Autor: Lucy Score
Zhodnocení: Přiznám se, že kdybych knihu měla soudit podle obalu, tak ji asi přejdu bez povšimnutí. Jsem ale ráda, že jsem to neudělala a knihu si přečetla. Není to sice příběh, který by vám po přečtení zůstal ještě nějaký ten pátek v hlavě, ale mě se prostě příběh Dračice a Krasoně fakt líbil. Byla to pěkná, odpočinková a romantická četba. Občas se sice řešilo pořád to stejné dokola, někdy to působilo trochu protahovaně, ale vzhledem k tomu krásnému epilogu a epilogu navíc si vlastně nemůžu na nic stěžovat. Pěkná a nenáročná četba pro hezký večer. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Zdroj obálek knih - www.databazeknih.cz

A jsme u konce, vážení.
Jaké knihy jste v poslední době četli vy? Pochlubte se mi v komentářích. :-)

5 komentářů:

  1. Tentokrát jsem žádnou z těchto ještě nepřečetla, ale na všechny se chystám. Těším se Kinga a na Vlásku :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. krásné číslo :) žádnou z knih jsem nečetla a po pravdě ani nechystám, tento žánr momentálně nečtu :)

    v poslední době jsem nepřečetla nic, krize :/ ale předevčírem jsem si koupila knihu novou a hned se do ní pusitla, velmi mě baví :) David Attenborough a je o naší planetě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z tvého výběru jsem četla Kinga a Tyrana. Přičemž King super, Tyran mě trošku zklamal... :) Jinak určtiě mě láká S láskou, Lukov a možná i Truly. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za další přehled přečtených knih, vybrala bych si. 🙂
    Času na čtení teď moc není, ale přečetla jsem detektivku Mrtvé vzpomínky a román Psí domov. Obě knihy se mi moc líbily. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Žádnou z těchto knih jsem nečetla, ale zajímavý výběr :) Pro mě je naprosto nepředstavitelné, že bych teď přečetla deset knih za měsíc, jsem ráda, že za dva/tři měsíce přečtu tak jednu (když neberu povinnou literaturu v angličtině na vysoké, tam musím stíhat i několik knih týdně, takže taky možná důvod, proč už nebyl čas na volnočasovou četbu a raději jsem se už věnovala jiným koníčkům).

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat