úterý 27. července 2021

Přečteno ~ Červen 2021


Shrnutí měsíce:
Celkem přečteno knih: 11
Počet stránek: 3980 stran (nejméně kniha Království hříchu: 272, nejvíce kniha Polibek vítězů: 480)

Pro více informací o knížkách klikni na "Další informace" ↓

Název série: Kletba vítězů (1. Kletba vítězů, 2. Zrada vítězů, 3. Polibek vítězů)
Autor: Marie Rutkoski
Zhodnocení: Velice pěkně napsaná fantasy série, ve které je hlavním tématem zakázaná láska, otroctví a válka. I přesto, že celá série pojednává o těchto těžkých a závažných tématech, tak je opravdu velice pěkně a čtivě napsaná. Až jsem měla problém se od čtení odtrhnout. Celkově mohu říct, že jsem od celé série dostala opravdu to, co jsem si představovala. Sympatické postavy, zajímavé prostředí, čtivé téma. Za mě opravdu velice pěkné. Jsem ráda, že jsem na tuto sérii narazila a vám ji také mohu doporučit. Všechny díly hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Trhni si, Ethane
Autor: Whitney G.
Zhodnocení: Whitney G. opravdu zbožňuju, ale musím říct, že tohle je za mě zatím její nejslabší kniha. Možná je to i tím, že mi hlavní postavy tentokrát nebyly moc sympatické. Ethan ještě šel, ale Rachel mi přišla fakt mega divná. Začátek knihy mě upřímně vůbec nezaujal. V průběhu se to začalo zlepšovat a konec jsem si docela dost užila, moje romantické srdíčko si ke konci opravdu zaplesalo. Když člověk nemá od knihy nějaké přehnané očekávání a prostě to vezme, tak jak to je, že se jedná o opravdu odpočinkovou a romantickou četbu, tak se vám kniha bude líbit. Každopádně Whitney to opravdu umí jinak napsat lépe, proto tentokrát hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Jednou za život
Autor: T. L. Swan
Zhodnocení: Mě se kniha moc líbila. Uznávám, že námět této knihy je již poměrně otřepaný, ale nemůžu si pomoc, opravdu se to povedlo. Skvělá jiskra mezi hlavními postavami a velice dobře vyvedené charaktery mě opravdu bavily. Navíc kniha obsahovala vtipné scény, u kterých jsem se pěkně nasmála. Za mě velmi povedené. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Možná tentokrát
Autor: Kasie West
Zhodnocení: Kniha od Kasie West se v mých seznamech přečtených knih rozhodně neobjevila poprvé, a tohle je za mě opět velmi povedený odpočinkový a romantický příběh, která potěší i čtenářky, kterým už není "náct". Téma se mi líbilo a postavy mi přišly opravdu fajn. Co určitě musím pochválit je to, jak každý úsek knihy byl oddělen akcí a popisem květin. Líbilo se mi to, a proto hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Evvie Drakeová začíná znovu
Autor: Linda Holmes
Zhodnocení: Tohle byl opravdu velmi hezký román o dvou lidech, kteří se snaží překonat překážky, které je v životě potkaly. Kniha je velice pěkně napsaná a opravdu dobře se čte. Přiznám se, že na mě ze začátku působila hodně "britsky", asi kvůli tomu, jakým stylem je napsaná. Vytýkám pouze intimní scény, které by za mě mohly být klidně více popsané, i když se samozřejmě nejedná o žádný erotický román. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Zachraň mě
Autor: Mona Kasten
Zhodnocení: Za mě je tedy tento první díl z nové série od oblíbené autorky Mony Kasten o něco slabší než série Začít znovu. Postavy nebyly úplně špatné, docela jsem si je i oblíbila, dokonce i tohle téma mám poměrně ráda, ale asi to bylo tím, jak to bylo napsané. Ze začátku to bylo poměrně nudné, než se to rozjelo. Konec naopak velice navnadil na další díl. Co mě ale nejvíc na knize vytáčelo, byl velice častý překlad slova MAMINKA a TATÍNEK. Do kontextu se to kolikrát vůbec nehodilo, hlavně pokud beru v potaz, že hlavní postavy jsou studenti, dospívající či již dospělí. Co ale musím pochválit, tak to krásnou obálku, ta se opravdu povedla. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Království hříchu
Autor: Meghan March
Zhodnocení: A máme tu poslední a závěrečný díl série. Autorku musím vychválit opravdu až do nebes. Když to totiž zhodnotím, tak příběh sám o sobě je vlastně docela průměr, nic extra. Ale je to prostě úžasně napsaný. Žádná příšerná omáčka kolem, kniha je úderná, pořád jedna velká akce, a čtenář je doslova donucen to okamžitě přečíst, protože se nedá odtrhnout. Oba hlavní hrdinové jedním slovem super. Chlap, co představuje velké zvíře a opravdu jím je, ne že má autorka pořád potřebu jeho činy omlouvat, jako se to občas děje v jiných knihách. Hlavní hrdinka sympatická, sebevědomá, uměla používat hlavu a i zachovat důstojnost. Erotické scénky jsem si fakt užívala, i když v tomto posledním díle jich tolik nebylo.  Opravdu velice povedený díl, celá série se mi neskutečně líbila, a proto nemohu hodnotit jinak, než 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Smlouva na lásku
Autor: Alessandra Torre
Zhodnocení: Styl psaní této autorky mi opravdu vyhovuje. Tohle je druhá kniha, která se mi od ní dostala do rukou, a opět jsem ji slupla jak malinu. Člověk čeká podle anotace krásnou pohádku, ale nakonec to není jen tak. Z logického hlediska bylo však v knize několik ALE, které mě poměrně udivily. Přiznám se, že za hlavní hrdinku jsem se během čtení několikrát cítila strašně. Pro mě některé ty události, co se v knize odehrály, byly strašně ponižující, ale ona to evidentně vzala docela dobře, takže jsem si to akorát já protrpěla za ní. Každopádně kniha se mi dost líbila. Měla jsem sice v průběhu čtení celkem dost výhrad, ale v závěru jsem se prostě nemohla odtrhnout a musela jsem to co nejdříve dočíst. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Políbit nebe
Autor: Krista & Becca Ritchie
Zhodnocení: Tohle byla opravdu velice zvláštní kniha. Oceňuji zajímavé a netradiční zpracování, ale tady asi nastává ten kámen úrazu. Děj je totiž více méně o tom, že sledujeme život hlavních postav a vývoj jejich vztahů v průběhu reality show. Upřímně skoro 500 stran je na tohle téma za mě až moc. Do půlky knihy mi přišlo, že se řeší pořád to samé dokola. Postavy mi absolutně nesedly, za mě strašně zvláštní a neuchopitelné charaktery zralé na psychiatrickou léčebnu. Opravdu jsem přemýšlela, že knihu odložím. Nakonec jsem ale vytrvala a čím víc jsem se blížila ke konci, tím se mi to víc začalo líbit. Bonusová scéna na konci a úplně poslední stránky mi dokonce i vykouzlily úsměv na tváři. Autorky rozhodně píší čtivě, ale ty postavy, to bylo teda fakt něco. Hodnotím tedy 3 hvězdičkami z 5.

Zdroj obálek knih - www.databazeknih.cz

A přečteno za červen je kompletní. Tentokrát trochu se zpožděním, to léto vysedávání u počítače prostě příliš nepřeje. A co jste v poslední době přečetli vy? Pochlubte se v komentářích :-)

10 komentářů:

  1. Zaujala mě ta fantasy série na začátku. Možná bych si přečetla i Možná tentokrát, i když už mi dávno není náct. 🙂
    Ani mně léto nepřeje k vysedávání u počítače, zato čtení venku je fajn. Přečetla jsem thriller Jeden z nás, který se mi opravdu líbil, román Všechny malé zázraky, který je teda taky pro mladé, ale já si to užila - velmi smutné, ale krásné a čtivé. A nakonec se blížím konci thrilleru Sběratel trofejí. Je to za mě lepší, než Maminčin mazánek. Nebo už jsem možná po té první lépe připravena na ty mordy, které autorka popisuje? Nevím, ale každopádně je to lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi přečetla také pěkné knihy. Tu sérii na začátku opravdu doporučuji, bylo to moc pěkné počtení :-)

      Vymazat
  2. Tolik knih... Smlouvu na lásku jsem taky četla. Myslela jsem, že to bude nějaká slaďárna, ale to jsem se pekelně mýlila. No, ale líbilo se mi to. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, taky jsem si myslela, že to bude slaďárna... Bylo to docela zvláštní, ale taky se mi to líbilo :-)

      Vymazat
  3. skvělý počet i ten počet stránek je pěkný :) já jsem nečetla žádnou z uvedených knih :)

    já dočetla knihu Jeho zákusek a momentálně nevím, co si vybrat na čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi občas stane, že nevím, co si vybrat - ale to je spíš toho, že mám spoustu knih, co čekají na přečtení a nevím, kterou dřív :-D

      Vymazat
  4. Tak to je krásný počet knih a jak koukám, tak to bylo samé pozitivum. :) Já žádnou ze zmíněných knih nečetla, ale v blízké době se chystám na Evvie Drakeová... Hned několik dalších mě ale láká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo, akorát to Políbit nebe mě tolik nezaujalo. Jak se ráda ke knihám časem vracím, tak tuto knihu rozhodně číst znovu nebudu. :-D

      Vymazat
  5. Já právě čtu Jednou za život a je to nádherná kniha. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat