sobota 7. ledna 2023

Top knihy & Knižní zhodnocení roku 2022

 Krásný den milí čtenáři,

dnes se spolu podíváme na knihy, které mě v různých měsících roku 2022 zaujaly nejvíce a nakonec si zhodnotíme můj knižní rok 2022. Po osobní stránce to byl rok plný obrovských změn. V dubnu se mi totiž narodilo první miminko, jak už možná někteří víte.

A teď už ke knihám. Přiznám se, že vybrat u některých měsíců tu TOP knihu, byl teda dost těžký úkol.


• Leden - v tomto měsíci jsem četla převážně odpočinkovou četbu (sérii Vested Interest od Melanie Moreland), protože těhotenství mě poměrně zmáhalo a hodně jsem musela odpočívat. Tudíž nejzajímavější a top knihou se v tomto měsíci stala kniha Laskavý jed od Natalie Mae.
• Únor - únor pokračoval ve stejném duchu jako leden, tudíž se v tomto měsíci stala favoritem opět fantasy kniha, a to Královna rebelů od Lynette Noni.
• Březen - v tomto měsíci jednoznačně zvítězila kniha Dvůr stříbrných plamenů - asi není třeba víc dodávat, prostě Sarah ♥ (pozn. Sarah J. Maas je moje nejmilovanější autorka).
• Duben - v tomto měsíci se mi narodil syn, takže jsem příliš nečetla. Z toho mála, co jsem zvládla, jsem tedy vybrala jako top knihu Profesor Sympaťák, i když z tohoto ročního výběru je to asi nejslabší kniha, ale nic lepšího jsem v tom měsíci bohužel nepřečetla.
• Květen - v tomto měsíci zvítězila kniha Srdcem proti zdi od mé oblíbené autorky Mariany Zapaty, i když kniha Vzduch, který dýchá od Brittainy C. Cherry jí zdárně sekundovala.
• Červen - top knihou v tomto měsíci se rozhodně stala kniha Pomýlené srdce od Samanthy Young, pokud bych mohla vybrat více, tak druhou top knihou by se stala kniha Polibek bez duše od Jennifer L. Armentrout.
• Červenec - v červenci jsem četla celou řadu opravdu nádherných knih. Nakonec jsem jako top zvolila knihu Bez zábran od T. L. Swan, ale Zloděj duší od Martiny Hohenberger, Království prokletých od Kerri Maniscalco nebo Francouzská lekce od Tashy Boyd rozhodně také stály za to!
• Srpen - i v srpnu jsem četla mnoho krásných knih, ale nakonec v tomto měsíci zvítězila kniha Jenom kamarádi od Abby Jimenez.
• Září - v tomto měsíci zvítězila kniha Hypotéza lásky od Ali Hazelwood.
• Říjen - říjen byl dalším měsícem, kdy jsem skoro nemohla vybrat, protože jsem četla celou řadu opravdu nádherných knih a všechny by si zasloužily být vybrány. Nakonec zvítězila moje milovaná Sarah (tj. kniha Rod nebes a dechu od Sarah J. Maas), ale kniha Konflikt od Míši Brnkové či Rapsodie od Laury Thalassy se řadí také k nejlepší knihám, které jsem v roce 2022 přečetla.
• Listopad - v tomto měsíci mi nejvíce učarovala kniha Zvrhlý král od Riny Kent.
• Prosinec - v tomto měsíci jsem nakonec vybrala knihu, kterou jsem zároveň četla i jako úplně poslední knihu v roce 2022 - 24 dní do Vianoc od Michaly Ries. Za zmínku ale rozhodně stojí i kniha Travis od Mii Sheridan, Tenebris od Míši Brnkové, nebo Přitažlivost mezi námi od Brittainy C. Cherry.


A na závěr krátké zhodnocení mého knižního roku.


A jaký byl váš knižní rok 2022? Jaké knihy vás zaujaly nejvíce?
Dejte mi vědět do komentářů.

7 komentářů:

  1. 121 knih je teda pěkné číslo. Mě stačilo těch mých 50 knih :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super shrnutí :) Můj byl také podobně úspěšný, ale přesné číslo nevím, odhaduji z DB, ale jsem lenoch a flákám to :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, to je knih. Tolik jsem já nepřečetla, ale i tak to bylo víc, než za rok 2021.
    Hezky zpracovaný článek. Já takový taky připravuji - teprve vyjde. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. to je úžasné číslo :) no páni, gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přečetla jsi opravdu hodně knih a z těch 12ti jsem nečetla ani jednu. Hezké shrnutí.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné shrnutí. :) Mě loni nejvíce zaujala kniha Kde zpívají raci. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvěle zpracované shrnutí. :) Je vidět, že jsi měla opravdu nabytý rok. :)

    OdpovědětVymazat