sobota 3. září 2022

Přečteno ~ Srpen 2022


Shrnutí měsíce:
Celkem přečteno knih: 9 + 1 re-reading
Počet stránek: 3655 stran (nejméně kniha Pěšec: 263, nejvíce kniha Exodus: 496)

Pro více informací o knížkách klikni na "Další informace" ↓

Název knihy: Holka přes palubu
Autor: Tessa Bailey
Zhodnocení: Hlavní hrdinka byla tedy něco. Zhýčkaná barbínka z bohaté rodiny, královna večírků, ale taky trapasů. Občas pěkně perlila. Líbilo se mi ale, že v průběhu knihy u ní nastala opravdu velká změna. Brendan byl takový medvídek, který se mi fakt zamlouval. Celkově to byla fajn letní oddychovka, která se příjemně četla. Líbilo se mi to, a proto hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Dokonalé léto
Autor: Kasie West
Zhodnocení: Typická westovka. Jednalo se o hezký oddychový příběh. Hlavní hrdinka Avery mi byla sympatická, měla dobrý smysl pro humor. Líbilo se mi, jak se snažila najít sama sebe. A taky její vztah se sestrou Lauren. Taková milá kniha určitě potěší i starší čtenářky a ne jen náctileté. Mně se to líbilo, a proto hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Toužím po tobě
Autor: J. T. Geissinger
Zhodnocení: Toužím po tobě je třetí díl ze série Vzplanutí. Dva předchozí díly série se mi opravdu velice líbily a určitě se k nim do budoucna znovu vrátím, u tohoto jsem bohužel tak nadšená nebyla. Příběh mi přišel prostě až moc. Moc náhod, moc smůly, moc přitažené za vlasy. Hlavní hrdinka Kimber byla - řekněme - až moc násilnická. To její neustálé vyhrožování zmrzačením či smrtí bylo srandovní možná ze začátku, ale pak už to bylo celkem otravné. Hlavní hrdina Matteo měl sice možná krásný vlasy a byl sexy jako bůh, ale jinak na mě taky nějak zvlášť nezapůsobil. Přišlo mi to fakt takový o všem a o ničem. Jsem ráda, že mám dočteno a moc mě mrzí, že nejsem stejně nadšená, jako u předchozích dílů. Hodnotím 3 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Exodus
Autor: Kate Stewart
Zhodnocení: Exodus je druhý díl ze série Havraní bratrstvo. A vážení, bylo to přímo emocionální peklo. Jen tak pro informaci, asi tak půlku knihy jsem naprosto a totálně prořvala. Vlastně ani nevím, co na to napsat. Bylo to prostě úžasný, čtivý, ale tak zatraceně bolestný. Proč si to udělali? Proč se tam stalo to, co se tam stalo? Totálně mi to lámalo srdce. Ale aspoň se zamotaný příběh z prvního dílu začal rozmotávat. Mohli jsme nahlédnout do všech těch tajemství. A konečně se dozvěděli pravdu. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Po stopách Jacka Rozparovače
Autor: Kerri Maniscalco
Zhodnocení: Po stopách Jacka Rozparovače je první díl ze stejnojmenné série a já musím říct, že mně se kniha moc líbila. Hlavní hrdinka Audrey Rose měla opravdu zvláštní koníček - pitvání těl. Dost mě zaujalo, že se autorka nerozpakovala napsat to dost krvavě. Ale četlo se to opravdu samo. Hlavně ty rozhovory mezi Audrey Rose a Thomasem, ty mě opravdu bavily. Kdo je Jack Rozparovač čtenář pozná sice docela brzy, nebo alespoň určitě tipuje, ale nevadí. I tak hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Hon na knížete Draculu
Autor: Kerri Maniscalco
Zhodnocení: Hon na knížete Draculu je druhým dílem ze série Po stopách Jacka Rozparovače. Tento díl mě moc bavil. Skvělé prostředí Rumunska a tajemného hradu Bran. Na rozdíl od prvního dílu jsem si vraha ani zdaleka netipla. Autorka nás tady dokonale zmátla. Zaujala mě taky historie Thomasova rodu. Ústřední dvojici pak přímo zbožňuju. Hlavně Thomasovy hlášky směřované na Audrey Rose. Já, taková romantická duše, bych klidně uvítala i víc nějakých těch polibků, ale vzhledem k době, ve které se příběh odehrává, je to dostačující. Moc se mi to líbí. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Pěšec
Autor: Skye Warren
Zhodnocení: Pěšec je prvním dílem ze série Koncovka. Kniha se četla skoro sama, je skvěle napsaná, děj má spád. Mně osobně se ale hůř hodnotí, protože se jedná o takový rozjezdový díl a nenabídl tak o mnoho více, než je uvedeno v anotaci. Jestli se bude jednat o skvělou sérii, nebo o ne tak dobrou, to asi uvidíme až s dalším dílem. Já si ale další díl nenechám ujít, protože mě opravdu zajímá, jak se to vyvine. Pro teď tedy hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Jenom kamarádi
Autor: Abby Jimenez
Zhodnocení: Říká se "nesuď knihu podle obalu", což jsem prvně udělala a díky tomu jsem knihu odložila. Protože jsem čekala, že to bude zase jenom nějaká komediální kravinka. Ha! Kdybych věděla, že se za touhle obálkou skrývá takový nádherný příběh, tak jsem ji přečetla hned, co se mi dostala poprvé do rukou. Takže pokud i vás odradila obálka, tak na ní prosím vás nekoukejte a dejte knize šanci, protože to bylo opravdu nádherné a dojemné čtení. Jelikož mám sama teď malé miminko, úplně soucítím se ženami, kterým je tato možnost nějakým způsobem odepřena. Ještě horší je to, že většinou jsou takto postižené ženy, které by si rodinu opravdu přály. Ale i přes obtížnější téma se kniha četla parádně. Obě hlavní postavy mi byly neskutečně sympatické. Kristen měla sice svoje problémy, ale byla opravdu střelená a její smysl pro humor mě bavil. A Josh? Kdyby byli všichni chlapi takoví, to by se nám ženám žilo, panečku. Moc hezké. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Laskavý jed
Autor: Natalie Mae
Zhodnocení: Laskavý jed je prvním dílem ze stejnojmenné série. Tuto knihu už jsem jednou četla, ale protože vyšel druhý díl, musela jsem si dát re-reading. Děj této knihy se díky anotaci může jevit zcela předvídatelně, mně se to ale stejně neskutečně líbilo. Příběhy hlavních hrdinů jsem naprosto hltala a byla jsem zvědavá, co všechno se v průběhu knihy dozvím. Navíc se mi líbil příběh a vývoj všech postav. Díky různým nástrahám a situacím má čtenář možnost nahlédnout do týmů všech následníků trůnu. Co se týče týmů, tak mně se nejvíc zamlouval ten okolo Jeta, ale nejvíce mě bavil příběh okolo nejstaršího syna následníka - Kasty. Celou dobu jsem přemýšlela, jestli je to skutečně ta temná postava v příběhu, nebo se to někde zlomí. A závěr knihy pro mě byl více než překvapivý. Hodnotím 5 hvězdičkami z 5.

Název knihy: Krutá milost
Autor: Natalie Mae
Zhodnocení: Krutá milost je druhým dílem ze série Laskavý jed. A i druhý díl se mi moc líbil. Zahru i Kasta mají na těle boží znamení, které je předurčuje k vládě. Oba by tedy měli usednout na trůn. Zahru ale Kastovi nevěří, zvlášť po tom, jak se zachoval v poušti. Zahru má tedy plné ruce práce - jako nevzdělaná obyčejná dívka se musí mnohé doučit, aby byla schopná vládnout celé zemi. Také se musí popasovat s novou kouzelnou mocí a zjistit, co Kasta skrývá. Líbilo se mi, jak se s tím Zahru snaží vypořádat, jak bojuje se svou paranoiou a pořád se snaží být laskavá. Až do okamžiku, kdy to nemusí být úplně černobílé a najednou je nucena sáhnout po dramatičtějších řešeních. Nakonec nastoupí strach, že je vlastně úplně stejná, jako Kasta. Kasta je celkově taková zajímavá postava v příběhu. Čtenář opravdu váhá, jak to celé je a na jaké straně vlastně Kasta stojí. Moje romantická duše ale stejně doufá v Zahru a Kastu jako pár. Každopádně na obzoru je válka, jsem tedy zvědavá, jak se s tím autorka v dalším díle popasuje. Moc pěkné čtení. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Zdroj obálek knih - www.databazeknih.cz

Přečteno za srpen je kompletní. A co jste v srpnu přečetli vy?

7 komentářů:

  1. Jenom kamarádi byla skvěle napsána kniha :) Exodus to netřeba komentovat. Jinak víc jsem necetla

    OdpovědětVymazat
  2. to je počet, páni :) knihu Jenom kamarádi mám ve své knihovně, ale nějak teď nemám na čtení náladu, tak zatím čeká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Společnou mámu Holku přes palubu, která se mi také moc líbila. :) A jinak jsi přečetla hned několik knih, které mám sama v plánu.

    OdpovědětVymazat
  4. Holka přes palubu mě zaujala. Možná si knížku taky časem přečtu. 🙂
    Já za srpen přečetla jen dvě knihy. Teda skoro dvě. Přečetla jsem román Psí slib, který se mi moc líbil a thriller Vdova, u kterého mi chybí ještě pár stránek. Bylo to taky dobré jen si netroufám odhadnout, jak to asi dopadne.

    OdpovědětVymazat
  5. Jedinou Holku přes palubu znám a mám ji v seznamu, ale ty ostatní knihy vůbec :) a zaujal mě Laskavý jed😍

    OdpovědětVymazat
  6. Přečetla jsi toho opravdu hodně. Z tvého seznamu znám jen Holku přes palubu, ale tahle kniha se mi moc líbila. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, ty toho načteš! Já co jsem porodila malého tak to vůbec nestíhám :⁠-⁠(

    OdpovědětVymazat