čtvrtek 20. května 2021

Jak nekreativce přepadla kreativní nálada

 Ahoj, zdravím všechny,

dnes si dáme oddych od recenzí, protože bych se s vámi ráda podělila o pár novinek ze svého života. V první řadě se musím přiznat, že mě v posledních pár týdnech a dnech chytla nějaká kreativní nálada, což je poměrně vtipné, protože - jo, prásknu to na sebe - já jsem celkem dost nekreativní člověk. Ano, říkáte si, že to je asi kec, když tu a tam tvořím koláže ke knihám, a pravda je, že v photoshopu mě tvoření baví, nicméně jsem prostě samouk a přeci jen na tvorbu a nějaké zdokonalování nemám při práci a vlastní domácnosti už tolik prostoru a hlavně času. Takže to podle toho taky vypadá, nejedná se o žádný zázrak z nebes. Co se týče například kreslení, tak v tom jsem úplně marná. Vždy se smíchem říkám, že kreslím asi tak na úrovni dítěte z mateřské školy a přiznám se, že naposledy jsem něco kreslila možná tak ještě na základce. O to vtipnější je, že v posledních týdnech jsem hodně přemýšlela nad tím, že se pustím do nových koníčků, které se ubírají právě tímto směrem.

Vzhledem k tomu, že mi kreslení nikdy zvlášť nešlo, tak samozřejmě doma nemám ani tužku, natož pak nějaké pastelky nebo něco podobného. Na co taky, že jo? Nicméně poslední asi měsíc jsem si pohrávala s myšlenkou, že bych ráda zkusila digitální tvorbu. Takže po dlouhém rozhodování jsem si objednala pero k iPadu. Rozhodla jsem se, že rozhodně nepůjdu do toho od značky Apple, protože je poměrně drahé a kdyby mě to vůbec nebavilo, tak by to byly opravdu vyhozené peníze. Nakonec jsem se rozhodla pro Fixed Graphite, který stojí asi tak čtvrtinu ceny co pero od Apple. Včera jsem si ho vyzvedávala a musím říct, že zatím jsem s ním opravdu velice spokojená. Nemusí se s iPadem párovat, prostě ho jen vezmu do ruky a kreslím. Včera jsem teda měla spíš testovací den, jak se s ním vůbec zachází, dneska už jsem zkoušela něco namalovat. A jak jsem říkala, vzhledem k tomu, že nejsem kreativec, tak jsem si našla kreslení pro začátečníky na youtube a vznikl z toho obrázek, který můžete vidět výše. Sice to nevypadá moc jako podle návodu, ale nevadí, to se určitě poddá. Že jo?

Poprvé jsem si také objednala knihy a další drobnosti z eshopu Megaknihy. Vzhledem k tomu, že kupuji především e-knihy, tak nakupuji hlavně na Palmknihy, ale vzhledem k tomu, že jste mě vy, milé dámy, které ráda sleduji, naprosto přemluvily svými recenzemi k nákupu knih od T. M. Frazier, tak jsem se rozhodla si oba díly - Kinga i Tyrana - objednat. Když už jsem byla v tom, tak jsem přihodila knihu o Moderním krasopsaní a nějaké fixky na kaligrafii a brush peny, protože prostě kromě digitální tvorby jsem se náhle a z ničeho nic rozhodla, že se naučím hezky psát. Tato kniha mě zaujala i tím, že nabízí kapitolu o psaní na iPadu, takže jsem měla jasno. Zatím jsem jí teda jen prolistovala, ale vypadá víc než dobře, takže se už moc těším, až se pustím do učení a do tréninku psaní.

Z čeho jsem ale úplně paf je, jak krásně přišla zásilka zabalená a hlavně z hromady nádherných záložek, které jsem v balíčku objevila. Já jsem totiž věčný hledač záložek, protože když už mám tištěnou knihu, tak mívám tendence jich rozečítat víc naráz (je to hrozná blbost, já vím, ale prostě já musím číst všechno hned a nejlíp všechno dohromady), takže záložek mám nedostatek, protože jsou postrkané různě po knihách, a pořád nějaké hledám. Taková maličkost a jak moc to člověka potěší. Takže moc děkuji.


A teď otázka na vás? Kreslíte, tvoříte, nebo jste nějak kreativně zdatní? Pochlubte se mi v komentářích. Pokud čirou náhodu také kreslíte, nejlépe digitálně, máte nějaké tipy pro úplného začátečníka, který je zároveň naprostý nekreativec?

PS: Tento článek nevznikl v rámci žádné spolupráce, vznikl čistě z mých vlastních nákupů, to jen aby bylo jasno.

Všem krásné dny. Úsměv.

5 komentářů:

  1. Já se snažím o kaligrafii, klasicky na papíře... někdy se zadaří jindy ne. :D Ale baví mě to, a to je důležité.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak snad nám svou tvorbu i ukážeš. Neporadím ti, protože já taky moc kreativní nejsem. No, jsem zvědavá, jak se ti bude líbit série King. Mně se hodně líbila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti asi taky moc neporadím. Kreativita nebude moje silná stránka. 🙂
    Taky jsem zvědavá na tvé dojmy z knih. Megaknihy je dobrá volba - moc ráda tam nakupuji, jejich krásné záložky jsem dostala jako dárek k nákupu.

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to doufám, že nám i tvoji tvorbu ukážeš. :) Takové hezké psaní bych se taky ráda naučila, líbí se mi to. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek. :) Také zkouším kaligrafii, ale bohužel není tolik času, abych se tomuto koníčku mohla naplno věnovala. Ale vlastním i stejnou knihu o Moderním krasopsaním a ráda si prohlédnu tvé výtvory. :) A především si užij čtení mého oblíbeného Kinga. :D

    OdpovědětVymazat