středa 19. srpna 2020

Přečteno ~ Červenec 2020

 Krásnou středu všem,

konečně jsem se odhodlala k tomu, abych připravila článek se shrnutím přečtených knih za měsíc červenec. Je fakt, že jsem v tomto měsíci měla velice čtivou náladu, věnovala jsem čtení opravdu každou volnou chvíli a také dlouhé hodiny večer a v noci, čímž teď chápu ten spánkový deficit, co teď v srpnu doháním. Možná to bylo umocněno i tím, že v červenci často pršelo, takže jsem se tolik nevěnovala jiným aktivitám. Přítel se mi už smál, že mě vidí jen s iPadem v ruce, jak jsem si v každé volné chvíli četla. Nicméně i přesto mě samotnou překvapilo, když jsem zjistila, že jsem přečetla celkem 15 knih za měsíc. Sama nechápu, jak je to možné, že je jich tolik... No, nebudu to zdržovat, pojďme se společně podívat, o jaké knihy se jedná a co na ně říkám.


Shrnutí měsíce
Celkem přečteno knih: 15
Počet stránek: 5355 stran (nejméně kniha Hra s láskou: 200 stran, nejvíce kniha Dvůr křídel a zmaru: 720 stran)

Pro více informací o knížkách klikni na "Další informace" ↓

Název knihy: Gentleman devět
Autor: Penelope Ward
Zhodnocení: Od knihy jsem neměla vysoká očekávání. Tuto autorku mám sice ráda, nicméně vyhledávám ji spíše ve spojitosti s Vi Keeland, protože když Penelope píše sama, někdy mi její knihy přijdou takové nemastné neslané. Nicméně tato kniha mě celkem příjemně překvapila. Člověk samozřejmě musí počítat s tím, že se nejedná o žádnou vysokou literaturu, nicméně kniha poslouží jako příjemná oddychovka na jeden večer místo televize. Za mě 4 hvězdičky z 5.

Název knih: Hvězdný šéf a Láska a tetování
Autor: J. D. Hawkins
Zhodnocení: Obě knihy jsem si zvolila hlavně proto, že mě zaujalo, že autorem je muž. Docela mě zajímalo, jak takové romantické téma může muž pojmout a musím říct, že jsem byla příjemně překvapená. Opět se nejednalo o příběhy s nějak extra zamýšlenou zápletkou, ale obě knihy se hezky četly a měly příjemný spád. Kniha Hvězdný šéf mě bavila o něco více, proto hodnotím 4 hvězdičkami z 5. Knihu Lásku a tetování hodnotím 3,5 hvězdičkami z 5.

Název série: Krev za krev (1. díl: Vendeta, 2. díl: Inferno, 3. díl: Mafiosa)
Autor: Catherine Doyle
Zhodnocení: V červnu jsem četla knihu Bennett mafia, díky které jsem na tuto sérii z prostředí mafie narazila. Autorka má určitě talent, píše neskutečně čtivě. Postavy byly dobře vykresleny, líbilo se mi, že to na mě působilo dost realisticky. Jediné, co bych vytkla, tak věk hlavních hrdinů. To té realističnosti za mě trochu ubíralo, protože si nedokážu představit přestřelky 17-letých lidí, nicméně nemám s tímto žádnou zkušenost, takže bůh ví, jak to v mafii funguje v reálu? Hodnotím ale 5 hvězdičkami z 5.

Název série: Elitní klub králů (1. díl: Stříbrná labuť, 2. díl: Polámaná loutka, 3. díl: Šepot mrtvých)
Autor: Amo Jones
Zhodnocení: Co tohle sakra bylo? Totální zvrácenost! Ještě nikdy se mi nestalo, že by mě nějaká kniha (natož série) tak strašně rozčilovala, že bych ty knihy nejradši spálila a zakopala na zahradě, ale přesto to bylo tak napínavý! Spousta nezodpovězených otázek, že jsem pořád musela číst dál. Po přečtení jsem vždy uvažovala, jestli to má ta autorka vůbec v hlavě v pořádku, protože tohle? Nevím, do teď opravdu nevím, co to bylo. A nechápu, jak to vůbec může někoho napadnout. I přesto ale hodnotím 4 hvězdičkami z 5, protože jsem prostě nemohla přestat číst. Ze série mi chybí dočíst ještě Malum (1. i 2. část), ale zatím nemám odvahu :-D

Název knihy: Nepoučitelná
Autor: Leah Raeder
Zhodnocení: Co se dá dělat, když se učitel zamiluje do studentky a studentka do učitele? Téma možná už trochu obehrané, nicméně zpracování se mě osobně líbilo. Trochu mi trvalo, než jsem si zvykla na styl psaní, ale i tak hodnotím kladně. Hodnotím 4 hvězdičkami z 5.

Název série: Pekelní sousedé (1. díl: Hra s láskou, 2. díl: Dohoda s láskou)
Autor: R. L. Mathewson
Zhodnocení: Na knihy jsem narazila už před nějakou dobou čirou náhodou, takže jsem si pořídila zrovna oba díly, protože mě zaujala anotace. Knihu Hra s láskou hodnotím kladně, byla to milá, oddychová knížka. Líbilo se mi hašteření mezi hlavními hrdiny, akorát ten konec už byl na mě zbytečně natahovaný. Druhý díl se mi ze začátku také líbil, ale čím víc jsem četla, tím víc mě to přestávalo bavit. Přišlo mi, že se tam omílá pořád to samé dokola, tak jsem byla celkem ráda, že jsem na konci. První díl Hra s láskou hodnotím 4 hvězdičkami z 5. Druhý díl Dohoda s láskou hodnotím 3 hvězdičkami z 5.

Název série: Dvůr trnů a růží (1. díl: Dvůr trnů a růží, 2. díl: Dvůr mlhy a hněvu, 3. díl: Dvůr křídel a zmaru)
Autor: Sarah J. Maas
Zhodnocení: Opravdu jedna z nejlepších sérií, které jsem zatím z tohoto žánru četla. Příběh propracovaný, neskutečně čtivý. Postavy moc sympatické, fandila jsem každé z nich. Ani nevím, jak mohu jinak hodnotit, protože jsem se opravdu zamilovala. Sarah je neskutečně nadaná autorka. Děj byl totálně nabitý akcí, takže se mi stránky jenom míhaly pod rukama. Střídaly se hezké scény, ale taky ty dramatické a smutné - dokonce jsem si u některých i poplakala. Jsem šťastná, že jsem si tuto sérii mohla přečíst a modlím se, aby od této autorky vyšlo ještě mnoho knih. Kdybych mohla hodnotit, tak dám tak 1000 hvězdiček, ale jinak tedy 5 hvězdiček z 5.

Zdroj obálek knih - www.databazeknih.cz

A jsme na konci :-) Uff, to byla teda síla.
Jaké knihy jste přečetli v poslední době vy?
Dejte mi vědět do komentářů.

Mějte se moc fajn :-)

2 komentáře:

  1. Tý jo 15 knih za měsíc? :D ty vado to nepřečtu ani já :D :D Mám uloženy knihy ty tři Vendeta atd. :) Tak snad se mi budou líbit.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. To je pořádná hromada knih. :) Kam se hrabu já se svými obvyklými šesti knihami... :))

    OdpovědětVymazat